Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kun det, noe om Kim og Rachel? Gikk det så fort etter han fridde ?:O Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Regna med det Raste... Men kunne ikke dy meg for det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kun det, noe om Kim og Rachel?Gikk det så fort etter han fridde ?:O Rachel ga som kjent beskjed til Helpman,og idag så hintet han frempå at han alikevel kom til å gå til styret selv om det var slutt med henne og Kim,og midt i festen for Robbie og Tash så ble Rachel bipet på personsøkeren av Helpman,da hun kom til sykehuset fikk hun beskjed om å ta seg av en pasient,selv om hun sa at hun var midt i en "fest" Robbie sa da di våknet at han ville gifte seg idag,da det var ingen grunn til å vente,så på festen deres så overasket han alle ved å si at di skulle gifte seg der og da,og så kom Tasha i brudekjole sigende i en båt,og de giftet seg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 home and away cassie har HIV synd På real eller rollefiguren? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 lurte jeg også på med engang, men det tok jeg vekk. Det er selfølgelig i rollefiguren:P Veit ikke om skal være spoiler eller ikke, siden det er avslørt allerede Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 lurte jeg også på med engang, men det tok jeg vekk. Det er selfølgelig i rollefiguren:PVeit ikke om skal være spoiler eller ikke, siden det er avslørt allerede Ok, nesten tristere at det er rollefiguren Hemmeligheten er avslørt så blåser i spoiler Lenke til kommentar
Lintu . Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så ikke gårdagens episode, og får heller ikke sett reprisen i dag, eller dagens episode. syns det er synd at den serien går så tidlig, for er som regel på jobb da. Men får mamma til å ta opp da, ho som fikk meg til å se på det der.. lol Hva skjedde i gårdagens episode? Og hva driver han Peter Baker med? Spennende spennende spennende Lenke til kommentar
1337acab Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 home and away cassie har HIV synd På real eller rollefiguren? rollefiguren ofc Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 home and away cassie har HIV synd På real eller rollefiguren? rollefiguren ofc Ric også da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 De er jo ikke sammen for alltid, hu blir sammen med flere gutter. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har hun seriøst det ?? :O Jeg vil ha sladder, hva som skjer om en stund. Noe jeg ikke vet fra før. Gi meg spoiler, noen! Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det noen som vet hvilken, eller sirka hvilken nr det er på episodene som går i norge ? I avisa står det jo 127 ogsånt, men i Australia er de på 4000, jeg vet at vi henger to år etter. Men det har vel gått mer enn 120 episoder i Norge? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det noen som vet hvilken, eller sirka hvilken nr det er på episodene som går i norge ? I avisa står det jo 127 ogsånt, men i Australia er de på 4000, jeg vet at vi henger to år etter. Men det har vel gått mer enn 120 episoder i Norge? Selvfølgelig har det det. Tror vi er et par hundre episoder bak Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Pluss på et par episoder, så har du nok svaret. Hvilke episode sendes i morgen? 4118 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 er det bare meg eller ligner hun på sykehuset som står bak "resepsjonen" en del på sally ? hu som rachel snakker en del med, tror hun het julie Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 er det bare meg eller ligner hun på sykehuset som står bak "resepsjonen" en del på sally ? hu som rachel snakker en del med, tror hun het julie Er nok bare deg Helt typisk at Colleen trodde det var hun som skulle til Italia, hehe. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ja. Mener å huske at hun har misforstått et eller annet slikt før og, jeg? Ikke tur til Italia akkurat, men noe... Hm. =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå