Jorunn13 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Har ikke fått med meg et flystyrt ? Er det lenge siden "Norge" fikk vite det? : / Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Halvt år siden eller litt lengre tror jeg. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Det var da "Zoe" dreiv å herja på. =P En gang i løpet av den tiden der. Endret 24. februar 2008 av Sapientia Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 haha, ble Alf Stewart på den testen men gikk ikke ann å velge styrke på det siste spørsmålet så eg valgte ingen trening Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 haha, ble Alf Stewart på den testen men gikk ikke ann å velge styrke på det siste spørsmålet så eg valgte ingen trening Ikke kom med unnskyldinger, du er og blir Alf Stewart! Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg ble Hayley. =) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Hva er greia med Peter ?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Zoe Noen som kan gi sammendrag av det som skjedde i dag, fikk ikke det med meg ?: / Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Zoe Noen som kan gi sammendrag av det som skjedde i dag, fikk ikke det med meg ?: / er ikke zoe død da? kan huske jeg kom forsent, men jeg husker det exploderte ellerno og hu ble meldt død... hva har alle de besatte bildene med leah at peter må ha hu, ha med og gjøre med zoe? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Det er jo mange som lissom har faiket døden sin i flere tv-serier så, forundret meg ikke at det var Zoe. Men det har jeg vist leenge. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Husker Peter sa at hun må ha blitt brent opp, dvs. at de ikke fant noe lik. Endret 26. februar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Snart ser dere i serien at Peter har et bilde av Zoe/Eve. Det er vel om et par dager tror jeg. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 jeg skjønner ikke hva peter gjemmer men det må være alvorlig! asså man slår ikke kollegan sin i huet med jernrør fordi han vill se ett par bilder (så langt kom han ikke da :! men seriøst gidder noen og spoile hva som skjer? fordi jeg forstår det bare ikke. har skjønnt at han er besatt av leah i alle fall. og jeg så bilde av zoe henge på veggen ved siden av leah der! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 jeg skjønner ikke hva peter gjemmer men det må være alvorlig! asså man slår ikke kollegan sin i huet med jernrør fordi han vill se ett par bilder (så langt kom han ikke da :! men seriøst gidder noen og spoile hva som skjer? fordi jeg forstår det bare ikke. har skjønnt at han er besatt av leah i alle fall. og jeg så bilde av zoe henge på veggen ved siden av leah der! Les i spilerne over du Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 hadde noen gidda å forklart meg litt om zoe og ka hun gjorde i home and away? var den peridoden eg ikke fikk tid til å følge med på home and away å tok meg en liten pause fra det var det hun som drepte Noah ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hun gjorde en del ja. Du får heller søke på google og finne det ut. Noah ble ikke drept av Zoe nei. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 du kan jo ta det opp og hvis du ikke finner episodene på nettet enten med vhs eller dvd spiller Sist jeg sjekket så gikk det ikke ann å ta opp på en DVD SPILLER. , men forsto poenget Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 du kan jo ta det opp og hvis du ikke finner episodene på nettet enten med vhs eller dvd spiller Sist jeg sjekket så gikk det ikke ann å ta opp på en DVD SPILLER. , men forsto poenget jojo, går ann å ta opp programmer fra tv med dvd spiller , men den må jo ha sånn harddisk på da koster par tusen for de Hun gjorde en del ja. Du får heller søke på google og finne det ut. Noah ble ikke drept av Zoe nei. oki, kem var det som drepte noah da ? ble ikke han skutt om eg ikke husker feil Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hun gjorde en del ja. Du får heller søke på google og finne det ut. Noah ble ikke drept av Zoe nei. Hva var det med Noah egentlig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Han ble skutt av Sarah Lewis, en psykist dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå