Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett en eneste epidode denne uka, da jeg jobber, jeg har bare lest her. Derfor setter jeg i spoiler, for å være sikker. ;)

 

 

Kan ikke det testamentet være falskt? Josh som står bak, eller no. Hadde Graham visst om det, burde han jo ha sagt det straks etter at han fikk det første slaget. Så, er det en mulighet at Josh har laget det i ettertid, da Graham døde?

 

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett en eneste epidode denne uka, da jeg jobber, jeg har bare lest her. Derfor setter jeg i spoiler, for å være sikker. ;)

 

 

Kan ikke det testamentet være falskt? Josh som står bak, eller no. Hadde Graham visst om det, burde han jo ha sagt det straks etter at han fikk det første slaget. Så, er det en mulighet at Josh har laget det i ettertid, da Graham døde?

 

ja fordi at hu amanda sa i dagens episode at "hva om jeg får han til og snakke fra graven"

sier seg selv at hu har klussa med dokumentet. fy faen. hadde gledet meg til og se hu bli eid, men neida så pøser serien på med enda mer faenskap. amanda fortjener virkelig og brenne i helvette etter allt hva ho har gjort. ho har bare løgner. ikke noe annet.

ingen venner ikke hus (forresten er ikke den leiligheten familien hunters sin?!)

 

Lenke til kommentar

 

dere som så fredagens episode så uttrykket til tony før han banka på døra til amanda og spurte etter medaljene. ikke sant han pønsker på noe?

 

asså er det fordi at bare medaljene han vet de betyr masse for beth, eller er det fordi at de kan på en måte bevise at amanda ikke skal ha pengene?

 

jeg så han tenkte seg godt om...

 

det må være 1 måte at amanda ikke kan få alle pengene.

og jeg vet ikke men, jeg tror i alle fall at tony kanskje er den som setter en stopper for akkuratt det.

 

Lenke til kommentar
19/20 fikk jeg...

Me too.

 

Klarer ikke ta sånne tester "seriøst" når den som har laget den ikke klarer skrive ord/navn skikkelig en gang. :p

 

Derfor du fikk hele 1 feil? :p

Hehe, det er bare fordi jeg er skikkelig god. :D

 

Men jeg irriterer meg alltid over skrivefeil, i alle fall i tester mange folk skal ta. "kørte" "vanet" osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...