Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan si hva som skjedde i dag? Hadde et ærend, så fikk ikke sett :/
det jeg fikk med meg:

 

hunters går ned på sykehuset for og se til grae som har blitt koblet fra maskinen.

der kommer også amanda piss forbanna siden hu ikke får 1 øre.

så kommer detektiv peter og konstabel holden, som sier de må bli med ned på stasjonen for ett par spørsmål, og etter avhøring så sier peter at "en av de lyver".

 

også tar konstabel holden og faren hans en prat der han forteller at beth var hissig og sa at hun ville koble fra maskinen, men dette sa hun kun fordi hun var sint og lei seg.

og da gir holden denne informasjonen videre til peter som kommer på døra til beth og sier hun må være med ned igjen for nye spørsmål, men dette går fort. og beth sa hun ikke ville være med Tony mer p.g.a dette fordi han lekket unødvendig informasjon. mens hah prøver og forklare til henne at det kom opp under samtalen med holden også at han forklarte dypt til holden at hu sa det fordi hun var lei seg, men dette brydde han seg ikke veldig mye om. en jobb er en jobb, og han valgt og si ifra, enn og holde det unødvendige bryeriet inni seg.

på en annen side så syns jeg at det var bra han gjorde det egentlig.

 

så på slutten av episoden får vi se at robbie sitter alene "skremt" tenker over hva han gjorde med grae.

 

Lenke til kommentar
Var det ingenting med Kim og Rachel idag?
nei det var det ikke.

 

det var derfor jeg hadde ikke noe annet og skrive om egentlig.

var bare de personene i dagens episode egentlig, men + josh west som du får se i leiligheten klikker når han ikke får ett øre, når amanda sier grae er død, pluss at de krangla litt på kontorer.

blir digg :D

they got no money! :cool:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...