Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen a. Gammelt nytt, du får større spoiler vis du leser på side 5 her.

 

 

For noen spoilere det var på side 5!!! :D

 

Helt i slutten av 2006 ble endelig Ric og Matilda sammen men lykken varte ikke lenge for nå er Ric i fengsel - dømt skyldig for uaktsomt drap. <-- Skyldig for drap???

 

Irene blir sammen med Barry men han forlater henne hjerteknust fordi han må i fengsel etter og ha drept Josh.. <-- Skyter Barry Josh? :ph34r:

 

Leah gifter seg med Dan men de tar en lang pause i forholdet sitt en stund. Husker dere at ekskona til Dan ble nevt for en stund siden? Hun flytter til byen og heter Amanda. Når Leah og Dan har pausen sin holder Dan på med Amanda. <-- Holdte Dan på med Amanda under pausen?

 

 

Amanda har også en unge. Belle er en rocka jente som egentlig hater Amanda. Hun blir sammen med Ric og Drew. Mens Belle er sammen med Drew holder Amanda som er moren til Belle og roter med Drew.. Twisted i know!! <-- Amanda.. moren til Belle??

 

 

En annen ting er at Kim gifter seg med en litt eldre kvinne kalt Rachel. <-- Gifter de seg? :D

 

Men under forholdet styrter et fly der Kim, Kit, Martha, Belle og Robbie er. Her har Kit og Robbie sex og like etter at Kim og Rachel har giftet seg kommer Kit inn og har stor mage. Ja det er Kim som er faren.. <-- Trodde Robbie dro til byen med Tash? Synd i Kim.. :cool:

 

 

hvor finner dere disse spoilerene? kan dere poste linken der det var så mange sider og så utrolig mye spenende på side 5? :p

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Hvordan i all verden kan hun nye være datteren til Amanda?? Hvor gammel er egentlig Amanda i serien!?! :p

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Lurer jeg også på, hun skal være 28/29 i 2008 Home And Away... Hun kan ikke ha knulla som 10 åring?

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
hun ble gravid som 14årin el noe. adopterte bort ungen. [/spioler]
Lenke til kommentar

Noen tips til hvor jeg kan finne dagens episode(som vel er 4129, sesong 19, 2005) og resten av episodene derfra og ut 2005? Med ny jobb har jeg ikke mulighet til å følge med lengre ;)

 

Sjekket ut HomeandAwayMania, men finner ikke episodene jeg er ute etter der, finner kun fra 2006 og fram til i dag.

 

Har heller ikke funnet noe på youtube, tv2 sumo eller div torrent sider. Sistnevnte ser ut til å kun ha fra sesong 21, som vel er den nyeste?

Lenke til kommentar
Noen tips til hvor jeg kan finne dagens episode(som vel er 4129, sesong 19, 2005) og resten av episodene derfra og ut 2005? Med ny jobb har jeg ikke mulighet til å følge med lengre ;)

 

Sjekket ut HomeandAwayMania, men finner ikke episodene jeg er ute etter der, finner kun fra 2006 og fram til i dag.

 

Har heller ikke funnet noe på youtube, tv2 sumo eller div torrent sider. Sistnevnte ser ut til å kun ha fra sesong 21, som vel er den nyeste?

du kan jo ta det opp og hvis du ikke finner episodene på nettet :) enten med vhs eller dvd spiller :p

Lenke til kommentar
Siden vi ligger 2 år etter Australia er det ikke så enkelt å finne hver episode på youtube eller andre steder, dessverre.

 

Var det jeg også fant ut. Finner alle episodene fra ca 4256 og ut, men bare enkeltepisoder fra der jeg er nå..Litt kjipt å misse 100 episoder kan man si :!:

 

andre3028: Lenge siden jeg har hatt VHS, og DVD spilleren min er litt gammel uten mulighet for opptak. Er vel kanskje på tide å kjøpe ny da :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...