IcedInsanity Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Tviler på at de hadde skam zoomet når hun skulle slå nødnummer uansett,men vi får vel aldri vite hvem som tok han med seg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Tviler på at de hadde skam zoomet når hun skulle slå nødnummer uansett,men vi får vel aldri vite hvem som tok han med seg Nope Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Tror d var sånn at hun ringte.. Hørtes jo sånn ut da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Hun ringte til ambulanse andre gangen, hehe H&A er ikke så utspekulerte dah.. Fikk ikke sett i dag, prøve å huske det i morgen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) hoho for en spennende tråd. Jeg er avhengig av home and away!!!!!!!!!!!!!! Ligger denne linken eller lignende lenger bak i tråden tro? http://backtothebay.net/episodes/ Jeg liker å vite hva som skjer framover.hehe. Synd episodene til 2006 ikke står der :/ Mye spennende som skjer framover Endret 8. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Hihi, jeg hadde rett ang at det vil ta tid med Tasha Lurer på hvem som skal redde henne ut av skuret, blir vel Jonah? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg vet hvertfall at hun kommer seg ut snart... og.. er gravid.. og at mama rose prøver å kidnappe ungen når den tid kommer Endret 8. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Kan du i det huleste sette det i spoiler? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) :!: men det skjer mer action enn det der skal jeg si deg edit: spoiler er fikset ;D Endret 8. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Zaroos: Ja, ALT av spoilere skal i spoiler-tag, ellers må vi melde deg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Og da får du en fin liten ferie fra forumet Stine, du fikk vist rett. Men ikke helt, hun har ikke reddet seg ut ennå Sett den episoden hun rømmer nå, hun rømmer i ep 4133... Endret 8. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 hvilken episode er det på mandag ? (tenker på det som står i spoileren) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 fikk IKKE med meg torsdagens og dagens episode grunnet arbeid på jobben. kan noen briefe meg? plz... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Oh my God. Jeg har funnet ut det rareste som skjer i Home and away i 2008. Ikke les i spoileren vis du ikke vil vite hva som skjer om to år her i Norge Kirsty og Kane Philips returner til Bay. Trodde aldri dem skulle gjøre det :O Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Wow, hva er så spesielt med den spioleren da Dra på linken jeg linket til over du, og les sammendraget av feks sedong 2006, som blir sendt på tv nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Kulere å få vite hva som skjer i 2008 der det går i Australia.... Pleier å være mange ep på YouTube. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Ligger det hele episoder på youtube og?? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Oh my God. Jeg har funnet ut det rareste som skjer i Home and away i 2008. Ikke les i spoileren vis du ikke vil vite hva som skjer om to år her i Norge Kirsty og Kane Philips returner til Bay. Trodde aldri dem skulle gjøre det :O KOOL! Skjer mye gøy i 2006 sesongen også.. Vi har jo fått en smak av Belle allerede. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Hvem er Belle ? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Hvem er Belle ? Det er hun uteliggeren som Ric kom i kontakt med, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå