bruno99 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 R.I.P Flynn Sauders sds.bmp Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Morgendagens episode. Episoden imorgen er også kun om Flynn. Han snakker da i bakrunn og forteller litt. Det er kun om begravelsen hans imorgen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hoppsan, da kan vi endelig gå videre, for å finne ut hva som skjer med psyco- kulten og blåøyd- Tasha. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 trist episode idag Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Lurer på om det blir mye Sally og Flynn i dag ettersom at han døde i går, eller om det blir mye om Tasha.. Håper det blir en del om Tasha. Det begynner å bli på tide at hun finner ut sannheten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 se i den spoileren min Reynolds Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 se i den spoileren min Reynolds Okei, så pass.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Sukk..... :cry: Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Huff. Det er så trist. Jeg tror jeg gråt mer en Sally. Men jeg så ikke i går, bare det klippet fra gårsdagens episode i dag. Var det noe mer om Sally og Flynn etter at hun hadde kysset leppene hans? Eller var det det siste før dagens episode? =) Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Nå er det litt for mye såpe for dagen syns jeg. Har ikke godt av og se på sånt! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Æsj, jeg går glipp av morgendagens episode. Kan noen gi meg et sammendrag av den. Det er vel i morgen Tash for vite sannheten om Jonah osv. Så kan noen fortelle hvordan hun finner det ut osv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Lurer på når hun kommer seg vekk, håper det ikke tar for lang tid. Ang Tasha: Hun blir fanget og blir der i alle fall ut hele neste uke... Endret 1. februar 2008 av Stine Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Oi! Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare løp til byen med en gang. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har fulgt med litt av og til, men hva er det egentlig som skal skje med Tasha ? :o Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Spennende episode... Det er TV bruno99, derfor hu ikke gjorde det Hehe Endret 1. februar 2008 av Leffy Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Lurer på når hun kommer seg vekk, håper det ikke tar for lang tid. Ang Tasha: Hun blir fanget og blir der i alle fall ut hele neste uke... Nope, ikke hele neste uke. 1-2 dager tror jeg, er ikke helt sikker da. JOnah hjelper også Tasha etterhvert. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Nope, ikke hele neste uke. 1-2 dager tror jeg, er ikke helt sikker da. JOnah hjelper også Tasha etterhvert. Håper du har rett, jeg leste nemlig: fredag 8 feb: Tashas forsøk på å rømme blir farligere enn planlagt. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Det jeg satt og håpte på i stad også. At Jonah lurer mama rose og har såpass vett til og hjelpe Tasha! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Du trenger ikke å ta egne meninger i spoiler da Leffy Mamma Rose er faen meg fuck opp i hue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå