Anonym234 Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Er det bare meg eller kunne Belle og Mischa Barton vært tvillinger? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Barton? Søk på internett, aner ikke hvem det er, men ligner no jævlig Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Er det bare meg eller kunne Belle og Mischa Barton vært tvillinger? Det er ikke bare deg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Mischa Barton spilte i serien O.C. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg ser ikke på home and away, men så litt i dag (står ofte på å bakgrunnen ) Mener dere hun som måtte gjemme seg på rommet til en eller annen fyr? Og måtte sove på gulvet, men det endte med at hun som i sengen? I så fall, ja Jeg trodde det var søsteren til Micha Barton eller noe sånt, men det er det nok ikke Forresten, hvorfor er han ene så dårlig og hoster blod og sånt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg ser ikke på home and away, men så litt i dag (står ofte på å bakgrunnen ) Mener dere hun som måtte gjemme seg på rommet til en eller annen fyr? Og måtte sove på gulvet, men det endte med at hun som i sengen? I så fall, ja Jeg trodde det var søsteren til Micha Barton eller noe sånt, men det er det nok ikke Forresten, hvorfor er han ene så dårlig og hoster blod og sånt? Han har hudkreft og er døende. Han dør imorgen, imorgen episoden er det kun om Flynn og dem. Trist episode :/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 I dag er dagen da dere... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hvorfor det? Lenke til kommentar
mhen Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 får ikke sett dagens episode er det noen som kan skrive hva som har skjedd etterpå? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor hvis det handler om noe annet enn flynn og den familien! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ser ikke på home and away, men så litt i dag (står ofte på å bakgrunnen ) Mener dere hun som måtte gjemme seg på rommet til en eller annen fyr? Og måtte sove på gulvet, men det endte med at hun som i sengen? I så fall, ja Jeg trodde det var søsteren til Micha Barton eller noe sånt, men det er det nok ikke Forresten, hvorfor er han ene så dårlig og hoster blod og sånt? Han har hudkreft og er døende. Han dør imorgen, imorgen episoden er det kun om Flynn og dem. Trist episode :/ Er det hudkreft? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ser ikke på home and away, men så litt i dag (står ofte på å bakgrunnen ) Mener dere hun som måtte gjemme seg på rommet til en eller annen fyr? Og måtte sove på gulvet, men det endte med at hun som i sengen? I så fall, ja Jeg trodde det var søsteren til Micha Barton eller noe sånt, men det er det nok ikke Forresten, hvorfor er han ene så dårlig og hoster blod og sånt? Han har hudkreft og er døende. Han dør imorgen, imorgen episoden er det kun om Flynn og dem. Trist episode :/ Er det hudkreft? Jepp. Så du ikke den episoden da han ble fortalt at han hadde kreft? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ser ikke på home and away, men så litt i dag (står ofte på å bakgrunnen ) Mener dere hun som måtte gjemme seg på rommet til en eller annen fyr? Og måtte sove på gulvet, men det endte med at hun som i sengen? I så fall, ja Jeg trodde det var søsteren til Micha Barton eller noe sånt, men det er det nok ikke Forresten, hvorfor er han ene så dårlig og hoster blod og sånt? Han har hudkreft og er døende. Han dør imorgen, imorgen episoden er det kun om Flynn og dem. Trist episode :/ Er det hudkreft? Jepp. Så du ikke den episoden da han ble fortalt at han hadde kreft? Jo, men husker ikke han sa det... Trodde hudkreft var blant de mildere kreft variantene.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Mildere variant? Kreft er vel kreft regner eg med.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Mildere variant? Kreft er vel kreft regner eg med.... Noen varianter er dødligere enn andre Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Dødligere ja..men da kan man dø av kreft da..er vel det som er poenget her,om han har en "mildere" type,så viser jo bare det at folk dør av det også Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Dødligere ja..men da kan man dø av kreft da..er vel det som er poenget her,om han har en "mildere" type,så viser jo bare det at folk dør av det også Jaja, ble bare litt overrasket over at det er denne varianten Flynn har. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hva skulle han ha hatt da? Testikkelkreft eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Kreften Flynn hadde hadde også spredd seg til andre organer som gjorde det dødelig derfor, dem oppdaget det for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå