Pilot_ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Jaaa. Tasha er jo hawt, litt iallefall. Hailey er hawt. Definitivt. 7937469[/snapback] Leah er ganske snerten hun også - så alle unntatt Colleen på det flyet er "hawt". ^^ Blir spennende å se fremover nå, siden Marc kom med redningsforslaget som gjorde at de fant dem, og Jess bare blir mer og mer venn han ham. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Leah er ikke mye pen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Leah er mye pen. 7937507[/snapback] Stemmer. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Josie minner meg bare for mye om søsteren, Angie, bare derfor. Orker ikke et nytt dødsfall av en bra karakter, og den peneste jenta i serien Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jaaa. Tasha er jo hawt, litt iallefall. Hailey er hawt. Definitivt. 7937469[/snapback] Leah er ganske snerten hun også - så alle unntatt Colleen på det flyet er "hawt". ^^ Blir spennende å se fremover nå, siden Marc kom med redningsforslaget som gjorde at de fant dem, og Jess bare blir mer og mer venn han ham. 7937497[/snapback] Tror det blir det jeg og (spennende framover), men synes det var nesten "skummelt" av Robbie som fant veien til de. (selv om det er en tv-serie men.. :!: ) Håper alt går veien for Robbie og Tasha nå, de er jo så søte sammen Endret 13. februar 2007 av Thundercat Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Det går nok bra for Tash og Robbie skal du se Isabel Lucas er hawt ja :p Lenke til kommentar
Maddern Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Er av og til innom : Home and away eller: My Webpage for å følge med på nyere episoder av serien. Men vil man beholde spenningen til Tv2 kommer så langt, bør man ikke smuglese i "Sallys diary" osv. Har sett på Home and away i mange år, men pga skole og jobb blir det en del "hull" i sammenhengen. Har i perioder vært så addicted at jeg har tatt opp episodene på video, men måtte bare kutte det ut. Fikk jo aldri sett etter alt. Håper Tv2 fortsetter med å sende serien. Maddo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Kim og Hayley! Gleder meg til å se fortsettelsen på den storylinen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, blir interessant å se om Scott sier noe. Isåfall, så blir det nok spennende å se hva som skjer der. Gleder meg også å se hva som skjer med Josie og Jess nå fremover, og ikke minst hvordan det skal gå med Kane. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hallo Er det noen som har greie på hvor lenge Hayley og Kim er par? For Scott og Zoe har jo tenkt å splitte dem?! Vis noen vet no, så skriv det i spoiler så alle ikke trenger å se det! Raste Endret 23. februar 2007 av Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Spoiler ang Kim, Hayley, Scott, Zoe... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Scott og Hayley blir sammen. Vet ikke når, eller hvor lenge. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det når de bytter ut hu som spiller Hayley? Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei, mener at vanlige Hayley skal være sammen med Scott, før hun byttes ut med hun nye, som også da er sammen med han. Lenge siden jeg smugleste dette Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så Hayley og Kim er ikke lenge sammen? Vet noen hvilket år dem er i på tv 2? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hm, tror det var 2005-sesongen som starta nå. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det blir dårlig med H&A på meg om dagen, gitt. =( Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det blir dårlig med H&A på meg om dagen, gitt. =( 8028969[/snapback] Samme her dessverre. Men tiden går til studier på skolen da - litt teit å kutte ut det bare for å følge med en serie også. Får da sett av og til. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Haha, ja, det blir kanskje litt, teit. Jeg ser det de gangene jeg har tid, gidder ikke ofte så mye for det. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg er utrolig hekta på Home and Away. Men ikke de episodene på norsk tv, jeg laster ned de aller nyeste fra Australia. Jeg kan skrive ned masse spoilere om dere vil? Bare så dere vet det så begynte vi i 2005 sesongen nå i januar så vi er ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva skjedde med Kirsty og Kane?Hvor lenge var Kim og Hayley sammen? Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå