Raste Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg vil heslt vite når dem oppdager "de troende" jeg : / Begynner å bli så forbaska irriterende. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg vil heslt vite når dem oppdager "de troende" jeg : / Begynner å bli så forbaska irriterende. Ser ut som "de troende" blir værende en stund til, ettersom at den blodprøven ikke gikk som den skulle. Faens Josh. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg vil heslt vite når dem oppdager "de troende" jeg : / Begynner å bli så forbaska irriterende. Ser ut som "de troende" blir værende en stund til, ettersom at den blodprøven ikke gikk som den skulle. Faens Josh. Av og til tenker jeg at om jeg var Gud i den verdenen dems, så hadde Josh, Jonah, Mamma Rose, og Amanda fortjent seg en skikkelig på trynet og jeg hadde gitt dem en så skikkelig! :!: Det hjelper og tenke på... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tasha skulle hatt seg en smekk og siden hu er så egoistisk å driter i martha og de andre... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tasha skulle hatt seg en smekk og siden hu er så egoistisk å driter i martha og de andre... Hun er jo hjernevasket da stakkar... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Store spoliere om ukene som kommer, så hvis du ikke vil vite hva som skjer, så IKKE les dem! Flynn: dør på onsdag. Tasha: finner ut sannheten om the belivers på fredag. Graham: dør..Ulykke? Planlagt? En som kommer tilbake er... Kit. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) For noen spoilere Blir en trist episode på onsdag Endelig!! Virkelig på tide, synes jeg. Det blir sikkert en del Flynn på mandag, tirsdag og onsdag. Litt overraskende egentlig, eller det kommer an på hvor lenge det er til? Skulle ønske Chloe fortsatt var med i serien. Endret 27. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Store spoliere om ukene som kommer, så hvis du ikke vil vite hva som skjer, så IKKE les dem! Flynn: dør på onsdag. Tasha: finner ut sannheten om the belivers på fredag. Graham: dør..Ulykke? Planlagt? En som kommer tilbake er... Kit. Det der var en fin rapport/nyhetsbrev/oppdatering, skal abbonere på disse om det går ann, men det gjør det vell ikke Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Store spoliere om ukene som kommer, så hvis du ikke vil vite hva som skjer, så IKKE les dem! Flynn: dør på onsdag. Tasha: finner ut sannheten om the belivers på fredag. Graham: dør..Ulykke? Planlagt? En som kommer tilbake er... Kit. Dør Graham? :O Får Amanda pengene? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Flynn: dør på onsdag. Noo! På onsdag får jeg ikke sett. =O Blir vel mye om ham på mandag, tirsdag og onsdag, da. I hope. Lenke til kommentar
mikk3l Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Grrrr Får ikke med meg neste episode > Går det ant å kjøpe sesongpakkene noen steder på nettet(norske?)? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nai, det går ikke. Peter virker jo helt psyko etter Leah nå.. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nai, det går ikke. Peter virker jo helt psyko etter Leah nå.. Nemmelig! og det er derfor jeg er redd en dag Dan er borte at Peter puler leah og hun vil samtykke fordi han har pressa hu nok. Lurer på om Kim blir sammen med Chloe, noen som kan legge inn svar i en spoiler for meg? Lenke til kommentar
mikk3l Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Lurer på om Kim blir sammen med Chloe, noen som kan legge inn svar i en spoiler for meg? Hvordan skal de vite det? Ulovligheter ute å går? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Finnes en side hvor det såtr hva som skjer siden vi er nesten 2 år etter Australia. Tipper det blir til at Daniel finner Peter som voldtar Leah og slår til Peter også må han dra også lever de lykkelig i 5 nye episoder til det kommer nye problemer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvem i allverden er Chloe? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Han mente nok Rachel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, det var nok det jeg trodde å Siden Chloe er jo død Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Imorgen blir det vel kun om Flynn. Men hun Belle irriterer meg grenseløst Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ja enig der, irriterer meg og Hun ødelegger sikkert forholdet til rick å cassie... Men eg måtte springe vekk fra tv'en de siste minuttene siden eg måtte ta ut pizzaen Fikk kun med meg at legen var oppe hos flynn og at han hadde kun timer igjen å leve, hadde det noe med at han datt ned trappen eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå