Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Er nok hu som skulle prate med Robbie som er under luka tenker jeg. Jack og Martha dukker sikkert akkurat opp før Jonah prøver seg for fult på Tasha, og de finner hu som er låst nede og så vips så er vi kvitt "De Troende"

 

Ønsketenkning :hmm:

 

Gleder meg til neste episode=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg håper noen orker å gi meg et lite sammendrag om hva som skjer i dagens episode. Jeg får nemlig ikke sett serien før på Torsdag. =/

 

Hadde vært snill gjort. =D

martha var hos de troende, så hørte hu noe hyling/gråting så hun gikk for å sjekke det ut, så oppdaga ho ei luka som gikk ned i bakken og hun hørte ei jente som gråt under der, så ho sprang til jack og de så de skulle ut å sjekke det så avslutta episoden der liksom :p

Så putta ho mamma rose noe medisin greie i teen til tash sånn at joshua skal komme til lettere..

 

Så fikk rick kontakt med personen i skogen og hun fortalte at hun leitet etter sin biologiske mor i summer bay, så gidde han ho noe mat..

 

Håper det var et greit sammendrag :p

Lenke til kommentar
Går det ann å skaffe morgendagens episode nå ?:p

 

Faen, så spennende det er :p

 

Hehe, selvsagt er det mulig å skaffe morgendagens episode på et eller annet vis. ;) Alle episodene lå jo ute på youtube en stund, eller ligger de der kanskje fremdeles?

 

Ja, det er litt spennende, men kjenner jeg blir svett av Jonah, Tash og resten av gjengen!

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Stusselig da en karakter evt forsvinner! Sally karakteren blir jo borte om en stund også.. Men Kate Ritchie har vel gitt av hele seg selv til H&A. Det skal hun ha!

 

Det tar vi da den dagen kommer

 

Over til nåtiden så må de snart bli ferdig med "De Troende". Å så sinnsykt det irriterer meg. Heller fått dratt i gang Belle historien og Project 56! Blir litt mye av de samme i lengden!

Lenke til kommentar

Etter man har sett dagens episode så kommer man til og tenke uansett, (for de som følger mye med på det) så vill man tenke at "ÅÅ! vi fikk jo ikke sett Hun og Han i dag jo!"

 

Syns mamma rose er en forjæv** BI§%H!! også begynner hu andre kjerringa i belivers og si at "det er nok bare du som er syk her" Også blir det vanskelig og bli trodd, o.s.v, man kunne jo forutse at hun ville flytte rebecca fordi vi så jo ikke noe til hu i hele gårsdagens episode. Nå syns jeg belivers burde bli eid snart.

 

Det beste (men så smart er jo selvfølgelig ikke serien) hadde vært om de hadde tatt Martha direkte på laboratoriet, fordi hu ble dopa ned, og funnet bevis, istedet for og ha sendt hu opp igjen, det kunne de ha tatt siden...

 

Nå begynner serien og bli frustrerende. Men på fredager så er det vell sånn med alle serier at de får til ett høydepunkt eller? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...