bruno99 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ok? Det er vel det samme om hu skriver det i spoiler da? Du trenger da ikke å se du da vel!!! Slapp av, jeg bare tullet... Endret 17. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Personen i skogen: er ei som heter Belle. Ny karakter, etter det jeg har fått med meg. En stor spoiler om personen: det er datteren til Amanda... Endret 17. januar 2008 av Stine Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 klarer ikke å holde meg unna spoilere, må få det med meg jaja, fikk svar på kem det var i skauen da hehe jaja, uansett blir spennendes å se kordan det blir fremover nå da Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Huff. Jeg klarer heller ikke å la være og se i spoilere. Hmm. Jaja. Mitt valg. Datteren til Amanda, ja. Regner med at Dan ikke er faren. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 håper josh hjelper robbie med å fjerne de folka som tash er med da og at alt ordner seg med dan og leah Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, men vet ikke om Tasha blir så glad at han har hyrt han til å fjerne sin nye familie Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Ender vel med at Tasha nesten flytter sammen med de folka, men heldigvis ombestemmer hun seg, eller finner ut sannheten om de i siste liten. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hun har flyttet med dem og er vel sammen med han fyren nå også... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 jepp, riktig det bruno99.. Ender vel opp med at hun oppdager ka de egentlig er i siste liten ja Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 jepp, riktig det bruno99.. Ender vel opp med at hun oppdager ka de egentlig er i siste liten ja Ja, typisk, lurer på hva de gentlig skal med henne jeg... Først trodde jeg planen var at han fyren og Tasha skulle få barn sammen så det skulle være en arving for The believers Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hehe:P er det ikke det som er planen dems da? eller har eg gått glipp av noe ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det at Martha plustelig ble kjempe glad i de troende var bare teit. EDIT: Der lurte de meg Endret 21. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe.. Var litt digg episode. Trudde helt på slutten at Jonah skulle stå utafor teltet men. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg trodde at Martha bare var der for å "spionere", men jeg trodde også at det kanskje kom til å være noen utenfor teltet som ville høre henne. Hihi. Så dere ansiktsuttrykka til Jonah? Da Martha kom på besøk igjen, skulle overnatte osv. =D Jeg smilte for meg selv. Han var ikke så kjempefornøyd. =D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Hihi. Så dere ansiktsuttrykka til Jonah? Da Martha kom på besøk igjen, skulle overnatte osv. =D Jeg smilte for meg selv. Han var ikke så kjempefornøyd. =D Haha ja, gøy. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som kan si hva som skjedde i dag? Var hos legen så fikk det ikke med meg :/ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Robbie så Amanda og Josh kline, men de klarte overbevise om at bare var Josh som gikk for langt, så Amada skrev under kontrakt at hun aldri skulle få penger av Graham eller no, for å få Robbie til å ikke si noe til bestefaren. Også klarte de (martha og kjærsten) å lure de troende til at Martha var blitt kjempe opptatt av de så hun ble værende på gården undercover. Endret 21. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg håper noen orker å gi meg et lite sammendrag om hva som skjer i dagens episode. Jeg får nemlig ikke sett serien før på Torsdag. =/ Hadde vært snill gjort. =D Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 NÅ begynner HAA og bli genialt! Tenkte akkuratt på det samme da Martha og Jack stakk og gjennomførte deres lille "Geniale" plan ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå