andre3028 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 spennendes episode på home and away idag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Fatter bare ikke at Tasha er så blind, nå har han Jonah fått kalde føtter ser det ut som Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Håper Jonah tar til vettet. Kanskje han er den som vil få Tasha ut av de greiene? =D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Fikk ikke sett det, hele dritt tv' ramla ut... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jonah virker no som en grei kar men hu mother rose har jo manipulert han Jonah virker no som en grei kar men hu mother rose har jo manipulert han Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Blir spennende nå, håper snart Zoe kommer til byen Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Var det slik at hun ikke døde? Edit: Beklager. =) Endret 7. januar 2008 av Sapientia Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Vær flinke med spoiler-tager da, folkens.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Blir sikkert spennende episode i dag Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Blir sikkert spennende episode i dag er det ikke typisk at morag måtte gå dit, og at ho måtte bli eid, og at det blir lenge til hu får avslørt project 56?! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 tipper morag får hukomelsestap av det som hendte sånn typisk det Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 tipper morag får hukomelsestap av det som hendte sånn typisk det ja, allt er typisk teit på film :!: Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 tipper morag får hukomelsestap av det som hendte sånn typisk det Ja, det forundrer meg ikke. Eller kanskje hun havner i koma og ikke våkner igjen på en lang, lang stund. Litt for lite om Tasha og Robbie i dagens episode. Jeg vil at de folka skal avsløres! Tragisk at Tasha er så innmari trangsynt.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Den episoden igår var litt spennendes, men blei litt overaska når eg såg at det var blod i den bøtta som han jonah holdt på med.. De har vel knerta hu rebecca(som skulle hjelpe robbie) ... Jaja, håper tash finner ut ka de egentlig er.. Begynner å bli lei av at hun er så dum og sta no Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Den episoden igår var litt spennendes, men blei litt overaska når eg såg at det var blod i den bøtta som han jonah holdt på med.. De har vel knerta hu rebecca(som skulle hjelpe robbie) ... Jaja, håper tash finner ut ka de egentlig er.. Begynner å bli lei av at hun er så dum og sta no Var vel mer det at vi skulle tro at de hadde gjort det.. men kan hende.. Får se i dagens episode forhåpentligvis..! Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ikke sett dagens episode, jeg. Dere får si hva det var for noe. =D Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ikke sett dagens episode, jeg. Dere får si hva det var for noe. =D Den går i reprise om en liten stund tror jeg. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Når? Pleier det ikke å gå en reprise tidligere på dagen, dagen etter? ( Det hjelper uansett ikke meg, som da er på skolen. Jeg får prøve å komme før episoden starter på mandag, slik at jeg rekker oppsummeringen på starten. ) Lenke til kommentar
EmilO Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Det begynner 15:40 ifølge vg's tv guide det er vist nå det merka jeg :O Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg blir så sykt irritert på at folk aldri tror på hverandre, jævla teit gentlig, at alle er mot Robbie. At ingen tror på Morag Endret 11. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå