bruno99 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Personlig foretrekker jeg Morag, eller hva hun heter. Ja! Hun og Colleen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Personlig foretrekker jeg Morag, eller hva hun heter. Ja! Hun og Colleen Dem er jo drit hotte, håper dem aldri går ut av serien Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Først så likte jeg ikke Morag i det hele tatt, men hun er jo i en klasse for seg selv. Det blir kjedelig hvis hun forsvinner.. Elsker måten hun skal "ta" folk på. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er bra at Zoe kommer, byen trenger litt spenning nå.. ZOE DØDE IKKE I EXPLOSJONEN DA HUN VAR KJÆRESTE MED KIM!? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det er bra at Zoe kommer, byen trenger litt spenning nå.. ZOE DØDE IKKE I EXPLOSJONEN DA HUN VAR KJÆRESTE MED KIM!? Jo, det er bare gjenferdet :!: Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Morag har stil. Liker ikke hu noe spesiellt, men syns det er barsk når hun eier folk ved og bare snakke og gjøre folk eid. sånn som ho eide amanda i leiligheten når hun sa hun fikk vite om proskjekt 56. min favoritt(er) må være rick, alf, flynn og leah (leah er jo max morsom når hu snakker da! :! kjedelig at ikke haa går på tv i "ferien" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 H&A er tilbake på onsdag. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 H&A er tilbake på onsdag. Weee.. glede seg! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 H&A er tilbake på onsdag. Weee.. glede seg! yep. har ikke samme gleden utover dagen om jeg ikke får med meg HAA Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk ikke sett i går, noen som gidder gi et resume? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk ikke sett i går, noen som gidder gi et resume? Vis duj leser et innlegg over deg så ser du at det begynner på Home And Away i DAG. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk ikke sett i går, noen som gidder gi et resume? Vis duj leser et innlegg over deg så ser du at det begynner på Home And Away i DAG. ok Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det var ikke sånt frekk ment eller vondt ment assa, vis det virker sånn i innlegget Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det var ikke sånt frekk ment eller vondt ment assa, vis det virker sånn i innlegget virker som at han trodde det har gått i hele ferien Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er bare dumt å lese i tråden.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det var ikke sånt frekk ment eller vondt ment assa, vis det virker sånn i innlegget virker som at han trodde det har gått i hele ferien Nei, trodde det begynte i går jeg, men det begynte i dag, big deal Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 jeg fikk ikke med meg dagens episode, hva handlet den om? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kim er i koma pga. dop, han er i så kalt g-koma som er dødelig. Tasha har forlatt Robbie til fordel for "de troende" Graham eller hva han heter har giftet seg med Amanda noe som gjør at det blir krig mellom henne og Beth. Og Flynn vil avslutte livet med morfin fordi han har veldig vondt og vil ikke bli sett som dette mer, det fører til at hun jenta som bor der (husker ikke navnet) løper ut i den forferdlige stormen som rammer summer bay.... Ric og bestefaren leter etter henne, men må snu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Cassie heter hun som har løpt ut. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 OG det kommer en wickedsick tyfon inn mot Summer Bay. Spanande! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå