bruno99 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet hva som kommer til å skje med Kim fremover? Hva er vits med å få vite det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 OK, det er kjipt. Har uansett sett disse episodene som varte til i dag, men har ikke sett fra 4100 Noen som vet hvor jge kan skaffe dem? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet hva som kommer til å skje med Kim fremover? Hva er vits med å få vite det? Du trenger ikke få vite det hvis du ikke vil, slik legges i spoiler uansett. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet hva som kommer til å skje med Kim fremover? Hva er vits med å få vite det? Du trenger ikke få vite det hvis du ikke vil, slik legges i spoiler uansett. Lurer bare hvorfor du vil vite, mister jo litt av vitsen med å følge med...... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nah, jeg liker også å vite hva som skjer fremover.. Kim: Han får barn med Kit. Men det er nok ikke helt med en gang Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Nah, jeg liker også å vite hva som skjer fremover.. Jeg tenker litt på at han har begynt med stoff. Vil han fortsette med det, eller vil han slutte? Endret 21. desember 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nah, jeg liker også å vite hva som skjer fremover.. Jeg tenker litt på at han har begynt med stoff. Vil han fortsette med det, eller vil han slutte? Tviler på at det fortsetter så mye lenger. Det er ikke helt home and away stil, uansett blir han jo sammen med Kit og blabla, hun godtar ikke slike ting. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg ser ikke på Home and Away, men jeg så i dag at det er en digg en med i serien (eller er flere da, men hun her har jeg ikke sett før) Hun er blond, han en sønn, og virker som hun har litt problemer. Hva heter hun? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg ser ikke på Home and Away, men jeg så i dag at det er en digg en med i serien (eller er flere da, men hun her har jeg ikke sett før) Hun er blond, han en sønn, og virker som hun har litt problemer. Hva heter hun? Det er Amanda Vale ja, du skulle sett på tidligere, da var det nemlig en enda diggere! Den forrige Hayley Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Tammin Sursok var vel ikke til å forakte heller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dani, Gamle Hayley og Amanda, er bare deiilige Syns de to førstnevnte ikke er med lenger Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vet hvem Dani er, men ikke hun Hayley Sleng opp et bilde av hun da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ohhh, She is HOT Akkurat som Dani og Amanda er Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Digger hun! Liker ikke helt nesen til Amanda Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er det noen som er hot i den serien så er det Lucas! Åååh, han er deilig han! Jack er også hot, hot, hot! Hva synes dere om gårdagens episode? Det er bra at Zoe kommer, byen trenger litt spenning nå.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Dani, Gamle Hayley og Amanda, er bare deiilige Thats right! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 De to førstnevnte kunne ha kommet tilbake Fy faen, dem er HOTTE (A) Hu nye Hayley is just ugly ... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Personlig foretrekker jeg Morag, eller hva hun heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå