Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Hvor dum er du når du reiser til en øde campingvogn uten dekning når man er høygravid?? Syns det blei for dumt, selv om det er en såpeserie, så trenger det ikke å være stupidity fordet!! :nei:

Alt går an i en såpeserie,vet du..Rart at vi digger serien selv om det finnes lite virkelighet i det ..Noe med personene,man blir nesten litt glad i de når man har fulgt dem i "tykt og tynt".. For meg er det en deilig "flukt" fra en masete hverdag med barn, jobb, og annet som kan være svææært stressende.. ;)

 

Joda, jeg også elsker denne serien, og blir glad i karakterene. Det er ikke ofte jeg tenker sånn som jeg skrev over her, men akkurat dette tok virkelig kaka. Men men, da får vi en eller to fryktelig spennende episoder innen hun blir funnet da..! ;)

Endret av Ipek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det muuuliig! Dagens episode var spennende. Jeg visste hva som kom til å skje, men spennende likeve! Hun simulerte fødsel "pretty well". Har som tidligere nevnt prøvd det noen ganger, og det ser omtrent sånn ut, ja. Synes litt synd på Kim som er litt innenfor og litt utenfor. Scott spiller også utrolig bra i denne ep.! Spennende i morgen også :(

Lenke til kommentar

Atter en gang synes jeg litt synd på Kim som midt oppi det hele har blitt far, tror han. Det er jo bare tragisk. Jeg følte med ham i dag, så stolt av "sitt" barn, og så er det Scotts! Scott går jo glipp av de første timene med barnet også.. Ja, ja, Hayley overlevde, og godt er det!

Amanda derimot kunne godt ryke og reise. !

Vi som er blodfans av denne serien, bare overser alle små detaljer som er urealistiske, og digger serien videre vi, ikke sant dere!! Alt går som tidligere nevnt an i såpe-serier. Det er ikke så viktig om det er realistisk eller ikke.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...