Nojiri Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Dagens episode: endelig fikk de avslørt Corey... Jeg går bare å venter på agt Jack og Martha skal få ut fingeren og skjønne at de hører sammen. Nå får vi se da, når Corey er ute av bildet. Og, jeg savner den "gamle" Hayley... Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Var digg og se den episoden i dag... Han har irritert meg en stund Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Har ikke sett så mye til Flynn og kreften. Tragisk! Jeg liker han.. Han er jo bare helte-doc'en i Summerbay. Lenke til kommentar
mhen Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 hei, er ny her og ville bare melde min ankomst På linken som er nevnt tidligere som man kan se tidligere episonder er det jo bare noen få da... det er ikke hver episode, eller hvordan finner jeg det? Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Nå er det sikkert noen som kommer til å le, men jeg er ikke kjempewiz på data, og lurer på hvordan man får til SITER, altså å sitere noen andre inni en boks. Hvordan får jeg det til?? Ja, ikke le for mye da... Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Nå er det sikkert noen som kommer til å le, men jeg er ikke kjempewiz på data, og lurer på hvordan man får til SITER, altså å sitere noen andre inni en boks. Hvordan får jeg det til?? Ja, ikke le for mye da... Trykker bare på svarknappen som er i det innlegget du vil sitere til/fra, slik som jeg har gjort nå. Endret 16. november 2007 av Ipek Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Nå er det sikkert noen som kommer til å le, men jeg er ikke kjempewiz på data, og lurer på hvordan man får til SITER, altså å sitere noen andre inni en boks. Hvordan får jeg det til?? Ja, ikke le for mye da... Trykker bare på svarknappen som er i det innlegget du vil sitere til/fra, slik som jeg har gjort nå. Ok, da prøver jeg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Endelig fikk Scott vite sannheten om babyen, på tide. Typisk at Haylay har dratt bort.. Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Endelig fikk Scott vite sannheten om babyen, på tide. Typisk at Haylay har dratt bort.. Ja, jeg skjønner ikke hvordan de kan skrive en rollekarakter så dum som det hun Amanda er.... Sitter og gremmes! Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg får lyst til å filleriste den dama... Synes litt synd på Kim også jeg da. Alt revet vekk på kort tid... Og så er jeg en blodfan av ham da... Endret 16. november 2007 av Nojiri Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Jeg syns han Chris Hemsworth er kjempebra skuespiller. Men syns det er dumt at hu gamle Hayley(Hewitt) ga seg, hun var rådigg Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Jeg syns han Chris Hemsworth er kjempebra skuespiller.Men syns det er dumt at hu gamle Hayley(Hewitt) ga seg, hun var rådigg De som følger litt med på hva som skjer i Australia vet jo at Kim går litt bedre tider i møte etterhvert. Jeg må bare følge litt med på Home and Away sin offisielle side av og til. Jeg lever litt i to verdener; den de viser her i Norge, og den de viser i Australia.. Det går fint når man er skikkelig fan Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 hater hu amanda, er det noen som er enige med meg? bortsett fra at hu er litt søt? f.ex "we have to tell about the baby" eller når hu tok fra mobilen til Kit og fikk den ødelagt og fikk hu inn på mental sykehus, og der er hu enda? Men nå håper jeg jammen meg at Jack og Martha blir sammen igjen fordi, Jack er jo en skikkelig politimann, mens Corey er jo ikke akkurat slik oppfatter han for og være. Dette med Flynn at han bare "vil dø" er trist for jeg digger han! han er jo så barsk! og nå er han jo tilbake på jobb som om han skulle dø når han nærmet seg 90 årene... tragiskt... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Spoiler om Amanda: Tror hun blir sammen med faren til Beth.... Haha, funny. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Spoiler om Amanda: Tror hun blir sammen med faren til Beth.... Haha, funny. xD heæhææ! det der var akkuratt det jeg trengte og høre! xD Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Det er litt rart å tenke på at Josh faktisk var en "good guy" før. Han var jo sammen med Dani Sutherland.. Han har ivertfall forandra seg... for en klyse ! Det er også litt av en måte han går ut av serien, har lest det på en H&A-side..Amanda og han fortjener hverandre!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Når var det Josh var sammen med Dani? Når var han med? Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Når var det Josh var sammen med Dani? Når var han med? Han var med i 2002. Lenke til kommentar
mhen Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) hvem var Dani igjen? Endret 18. november 2007 av mhen Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) hvem var Dani igjen? Det bodde en familie kalt Sutherland i huset der Flynn og Sally bor nå. De drev caravanpark og hadde tre jenter. De het Jade, Kirsty (senere gift med Kane), og Dani (som også før hun forlot the Bay var forlovet (!) med Scott.) Hun flyttet til byen der hun begynnte som forfatter etter bruddet med Scott. Hun var altså sammen med Josh i sesong 2002, da han var "snill og vanlig gutt". Alt jeg vet... Endret 18. november 2007 av Nojiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå