Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det sikkert noen som kommer til å le, men jeg er ikke kjempewiz på data, og lurer på hvordan man får til SITER, altså å sitere noen andre inni en boks. Hvordan får jeg det til?? Ja, ikke le for mye da... :D

 

 

Trykker bare på svarknappen som er i det innlegget du vil sitere til/fra, slik som jeg har gjort nå.

Endret av Ipek
Lenke til kommentar
Nå er det sikkert noen som kommer til å le, men jeg er ikke kjempewiz på data, og lurer på hvordan man får til SITER, altså å sitere noen andre inni en boks. Hvordan får jeg det til?? Ja, ikke le for mye da... :D

 

 

Trykker bare på svarknappen som er i det innlegget du vil sitere til/fra, slik som jeg har gjort nå.

Ok, da prøver jeg.

Lenke til kommentar
Jeg syns han Chris Hemsworth er kjempebra skuespiller.

Men syns det er dumt at hu gamle Hayley(Hewitt) ga seg, hun var rådigg :D

De som følger litt med på hva som skjer i Australia vet jo at Kim går litt bedre tider i møte etterhvert. Jeg må bare følge litt med på Home and Away sin offisielle side av og til. Jeg lever litt i to verdener; den de viser her i Norge, og den de viser i Australia.. Det går fint når man er skikkelig fan :thumbup:
Lenke til kommentar

hater hu amanda, er det noen som er enige med meg? bortsett fra at hu er litt søt?

 

f.ex "we have to tell about the baby" eller når hu tok fra mobilen til Kit og fikk den ødelagt og fikk hu inn på mental sykehus, og der er hu enda?

 

Men nå håper jeg jammen meg at Jack og Martha blir sammen igjen fordi, Jack er jo en skikkelig politimann, mens Corey er jo ikke akkurat slik oppfatter han for og være.

 

Dette med Flynn at han bare "vil dø" er trist for jeg digger han! han er jo så barsk! og nå er han jo tilbake på jobb som om han skulle dø når han nærmet seg 90 årene... tragiskt... :(

Lenke til kommentar
hvem var Dani igjen?

Det bodde en familie kalt Sutherland i huset der Flynn og Sally bor nå. De drev caravanpark og hadde tre jenter. De het Jade, Kirsty (senere gift med Kane), og Dani (som også før hun forlot the Bay var forlovet (!) med Scott.) Hun flyttet til byen der hun begynnte som forfatter etter bruddet med Scott. Hun var altså sammen med Josh i sesong 2002, da han var "snill og vanlig gutt".

Alt jeg vet... :whistle:

Endret av Nojiri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...