Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Amanda og Scott overlever, ja. Dessverre for deg, hehe. Og Amanda lager nok litt mere ugagn, for hun blir værende i serien i to år før hun gifter seg med Peter Baker og forsvinner ut av serien. Neste bad thing hun gjør nå, er å gifte seg med faren til Beth.

 

 

Og:

 

 

Sally og Flynn: Han dør, ja. Men ikke før til neste år. Rundt februar, tror jeg. Ganske så tåredryppende. Sally får seg ny kjæreste om en god stund, nemlig den nye rektoren Brad Armstrong, som hun nesten gifter seg med men forlater ham ved alteret. Sally har nå sagt at hun kommer til å forlate serien etter 20 år.

 

 

Og:

 

 

Josh West: Han blir værende en stund nå. Han skal i gang med et prosjekt som går ut på å lage en motorvei gjennom Summer Bay, og samarbeider med Amanda om dette (Project 56). De blir avslørt, og det blir demonstrasjoner og bråk. Barry engasjerer seg, og Josh har funnet ut at Barry drepte kona si. De krangler om mappa med tilståelsen (rappa fra Morag av Josh), og Josh sin pistol går av ved en uhell og dreper ham. Barry skjuler liket men blir oppdaget = fengsel.

 

Lenke til kommentar

Litt kjedelig når dere skriver hva som skjer. Ja, jeg kan ungå å lese de, men så ser jeg hva som står også ser jeg det med en gang.

 

lol er det bare meg eller kommer alle til og dø i serien over tid fordi de må videre til andre utfordringer?

 

Nei, det er sant, syntes det er litt teit at nesten ingen kan leve lykkelig lengre. Jeg husker faktisk et par som dro fra byen lykkelige for 1 år siden eller noe, han ene var skallet.

Men uansett, det er en dramaserie, de må neste ha litt død og sorg

Lenke til kommentar

Eneste såpeserien jeg ser av og til på. Alltid vært på tv hver gang jeg kom hjem fra skolen. Litt problemer nå med jobb tid osv.

 

Men noen som vet hvor man kan få kjøpt sesongene? Om de i det hele tatt er utgitt på dvd? Eller se det over nettet? Steaming, torrent osv?

Lenke til kommentar

Det er ikke gitt ut DVD-er med sesongene. Det er bare noen spesiellle DVD-er som handler om kjærligheten som har vært/er i bayen. Det finnes steder hvor du kan laste det ned, på blandt annent Diwana.org (men der må du bli invitert av noen som er medlem for å kunne blir medlem også er det vel mest de nye australske episodene der.) Det er vel også noen episoder på forskjellige fan sider og forumer. :)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Corey spoiler:

 

 

Han kommer til summer Bay for å ta livet av Irene Robertsen, eller i hevrtfall gjøre henne sånn at alle tror hun er gal. Han gjør dette fordi det var noe med at hun var en av de som blir inkallt til sånn hvor man er me å sier sin mening om man mener han er uskyldig eller ikke i en rettsak, den rettsaken hun var sånn i var mot faren til Corey. Og nå vil han ta hevn på alle de som var med der. Han greier å få de fleste til å tro at Irene har fått psykiske problemer og hun blir lagt inn på en instusisjon. Corey planlegger å dra videre til en annen by for å bo nærmere moren sin, det er egentlig bare løgner alt sammen. Den dagen han drar etterlater han seg en sjokolade eske til Irene som han ber de ta med til henne, men i de sjokoladene er det sprøytet inn et middel som er dødelig (tror jeg det var), men jack greier å stoppe dem fra å spise det. Mens Rory og Martha som er med Corey til byen for å s eom hun vil bo der sammen med han stopper et sted inne i veien, Martha greier da å finne ut hva han har gjort og prøver å stikke av. Hun greier å binde han fast til jack kommer, men da har han greid å komme seg ut. til slutt får de Corey i fengsel.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...