Anonym234 Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 "Ekte Hayley" kommer aldri tilbake igjen i serien. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Fordi vi ligger 2 år etter Australia. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja, men det kan hende at Ekte Hayley kommer i 2009 f. eks. Det vet jo vi ikke noe om... Så på Wikipedia at Sally skal gå ut av serien, hun som har vært med siden starten å Håper de ikke dreper hun... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Ja, men det kan hende at Ekte Hayley kommer i 2009 f. eks. Det vet jo vi ikke noe om... Ja, dèt vet vi jo ikke. Kan jo hende hun dukker opp i gjesteroller. Nei, skal hun? Stod det ikke hvorfor? Endret 16. oktober 2007 av Stine Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jobbe med en film ell noe sånt tror jeg det var. Går ut i Desember eller lit senere. I Australia tiden assa Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Veldig trist gårsdagens episode. Det må være så utrolig kjipt å få vite at man skal dø om tre måneder.. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Flynn dør garantert, så på youtube ett klipp der jeg ser hu dama te RIC går ut av bilen og ska opp mot kirka så da bare lukka jeg vinduet og tørte ikke og se mer! men ville heller at Sally skulle dø enn flynn kanskje de lager sånn at flynn overlever også dør sally, ikke akkuratt sånn det ser ut nå, men allt kan skje siden jeg så noen skrev her at sally ska ut av serien. Menmen, bare ikke de fjerner Mathie og dama te ric så er nok jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan du faen meg putte det i spoiler, ikke alle som vil vite det?!! Og velkommen, det er jo gammelt nytt. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan du faen meg putte det i spoiler, ikke alle som vil vite det?!!Og velkommen, det er jo gammelt nytt. haha viss det er gammalt nytt hvorfor trengs det spoiler når alle vet det uansett, og om de er innom home and away tråden så vet de jo det fra før uansett, bare at det blir en påmindelse! :!: ska si du er lett og trekke opp ass! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg sier en ting, ta det i spoiler siden det har ikke skjedd ennå. Ikke vær frekk, du skal legge ting i spoiler vis det ikke har skjedd ennå. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Bare meg som blir irritert over att Amanda plutselig kommer inn og "styrer alt".. ? Folk tror jo på alt hun sier Endret 19. oktober 2007 av _tommy- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Syns det er artig med Amanda jeg Hun er ganske deilig å ^^ Men savner alt for mye den Gamle Hayley ( Hewitt), hun nye greier ikke å være som henne Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 I dag fikk vi et "gledelig" gjensyn med vår alles kjære Josh..... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det Josh som snakket med Amanda på slutten? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Japp, det var han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det ikke han som dør, og Barry dreper han? Hvordan? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det ikke han som dør, og Barry dreper han? Hvordan? Ja, tror det, tror det var en ulykke. Har ikke lest så mye om det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ok, blir han lenge med i serien? Blir han del av castet? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 lol er det bare meg eller kommer alle til og dø i serien over tid fordi de må videre til andre utfordringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå