Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

dzuddi, kan du følge reglene for f. Det er en rediger knapp under innlegget ditt og det er ikke lov å ta et nytt innlegg under ditt før det har gått 24 timer tror jeg det var.

9612671[/snapback]

Å ja...det viste jeg ikke...Beklager :( Forresten hvor gamle er dere?

9613233[/snapback]

Det går bra, men husk å følge reglene her vis du vil være bruker her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror de lot hun nye spille Hayley fordi de mente at hun var så god, så da dreit de litt i at hun ikke lignet i det hele tatt. Det gikk jo bra med byttet av Flynn liksom. Synes ikke hun er noe særlig, jeg da.

Til deg som lurte på hvor jeg finner ut av spoilere og sånt, så ser jeg litt Youtube, og kikker innom de australske Home and away-sidene (har ikke linkene her, men google dem, så finner du nok noe). Klarer ikke å holde meg unna dem, hehe.

Om Hayley-byttet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Rebecca Cathwright ble gravid i virkeligheten, og ville ut av serien før rollefiguren hennes skulle skrives ut. Kanskje ble det for mye for henne å spille mens hun var høygravid også. Så da ble hun byttet ut, selv om det bare var for en liten stund. Hun kommer ikke tilbake. Scott og Hayley flytter jo til Frankrike en liten stund etter at babyen blir født. Har lest noen rykter om at hun kommer tilbake som gjest, men det er ikke bekreftet. Hun er uansett under kontrakt for en konkurrerende tv-kanal.
Lenke til kommentar
Jeg tror de lot hun nye spille Hayley fordi de mente at hun var så god, så da dreit de litt i at hun ikke lignet i det hele tatt.  Det gikk jo bra med byttet av Flynn liksom.  Synes ikke hun er noe særlig, jeg da.

Til deg som lurte på hvor jeg finner ut av spoilere og sånt, så ser jeg litt Youtube, og kikker innom de australske Home and away-sidene (har ikke linkene her, men google dem, så finner du nok noe).  Klarer ikke å holde meg unna dem, hehe.

Om Hayley-byttet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Rebecca Cathwright ble gravid i virkeligheten, og ville ut av serien før rollefiguren hennes skulle skrives ut.  Kanskje ble det for mye for henne å spille mens hun var høygravid også.  Så da ble hun byttet ut, selv om det bare var for en liten stund.  Hun kommer ikke tilbake.  Scott og Hayley flytter jo til Frankrike en liten stund etter at babyen blir født.  Har lest noen rykter om at hun kommer tilbake som gjest, men det er ikke bekreftet.  Hun er uansett under kontrakt for en konkurrerende tv-kanal.

9616307[/snapback]

Men hvis jege r på Youtube hvordan skal jeg søke? Altså hvilken ord skal jeg skrive inn?

Lenke til kommentar

Hayley svarte ja på Kims frieri, og de inviterte til forlovelsesfest samme kveld. Kim fortalte nyheten til Scott og Amanda, og Scott ble litt rar i ansiktet da Kim sa det, men tok seg i det og gratulerte. Han dro innom Hayley og gratulerte henne også.

Amanda dro til baren for å snakke med Beth ang klagen til Barry (Beth fortalte Barry at Amanda bodde hos Robbie og Tasha og spradet rundt i bare undertøyet, og ville levere en formell klage på henne), men Beth avviste henne og sa hun ikke hadde levert noen klage på henne, bare snakket med Barry. Kit tok Beth i forsvar. Hjemme hos Robbie og Tasha ryddet Amanda på plass varer etterpå da Scott kom hjem og så at hun hadde grått. Hun fortalte om krangelen med Beth, og Scott fortalte at Kit hadde vært alkoholiker, og så dro Scott til baren for å snakke med Beth. Kit spurte om Amanda hadde fortalt at det var hun som kom stormende inn og kjeftet opp Beth, og det hadde hun jo ikke fortalt. Scott ble sint på Kit, og slengte en bemrkening til henne om at hun ikke behøvde å ødelegge hans liv i tillegg til at hun hadde rotet til sitt eget. Kit begynte å gråte, og Beth trøstet henne.

Colleen skulle møte Amanda for å diskutere skuespillet, og de avtalte å møtes i baren. Der hadde Alf, Beth og Kit fått godkjennelse til å ha mindreårige så lenge de ikke bestilte alkohol (hvis du så episoden i går). De solgte appelsinjuice, og Colleen og Amanda bestilte juice og sandwicher. Colleen fant en kakkerlakk i sandwichen sin, og ble sint og kjeftet på Beth og Alf og snakket om Mattilsynet. Hun nektet å spise der, og dro med seg Amanda ut. Amanda unnskyldte seg og sa hun skulle snakke med Colleen. Beth sa det var rart at det var en kakkerlakk der, siden sandwichen var i en forseglet emballasje.

Hjemme hos Amanda snakker hun i telefonen med den som presser penger fra henne, og Kit sniker seg inn for å lytte. Da Amanda går uti kjøkkenet, sniker Kit seg bort til telefonen og skriver av nummeret som sist ringte til Amanda på handbaken sin. På vei ut døra, oppdager Amanda henne og lurer på hva hun gjør der. Kit sier hun skulle snakke med Scott, men han er ikke der. Hun sier hun vet at det var Amanda som hadde kakkerlakken oppi sandwichen til Colleen. Amanda nekter for det, og spør hva Kit har i hånden (Kit skjuler den). Kit sier hun ikke trenger å forklare noe for henne, og går. Amanda ser seg rundt for å finne ut hva Kit egentlig gjorde der, og ser at telefonen ikke ligger slik hun forlot den. Hun skjønner hva det er Kit har gjort der.

Senere kommer Ryan inn på kjøkkenet og spør Amanda om hun har sett Freddy, kakkerlakken hans... Amanda sier at den sikkert har rømt.

På forlovelsesfesten til Hayley og Kim, har alle med seg drikkevarer i gave (!), ser det ut til. Kit har lyst til å konfrontere Amanda, men Beth holder henne igjen. Irene spør om hjelp til å servere kanapeer eller noe, og da Colleen får vite at Beth har bakt dem selv, spytter hun den ut igjen på servietten sin og sier hun ikke er så sulten likevel... På kjøkkenet møtes Kit og Amanda, og Kit sier igjen at hun vet at det var Amanda som la kakkerlakken der. Amanda sier hun vil starte på nytt, og håper de kan være venner. Kit sier hun allerede har gjennomskuet henne, og hun vil finne ut hva det er Amanda skjuler. Amanda kommenterer at Kit har vært alkoholiker. Kit ser stygt på henne og går. Amanda får en tekstmelding fra noen som sier at hun bør ordne opp i ting hvis det er sånn at noen har nr til denne personen. Amanda ser at Kit setter fra seg glasset med appelsinjuice. Hun (Amanda) finner en vodkaflaske og går diskret bort til Kits glass og skjenker oppi vodka. Så sniker hun seg tilbake.

Lenke til kommentar
Hayley svarte ja på Kims frieri, og de inviterte til forlovelsesfest samme kveld.  Kim fortalte nyheten til Scott og Amanda, og Scott ble litt rar i ansiktet da Kim sa  det, men tok seg i det og gratulerte.  Han dro innom Hayley og gratulerte henne også.

Amanda dro til baren for å snakke med Beth ang klagen til Barry (Beth fortalte Barry at Amanda bodde hos Robbie og Tasha og spradet rundt i bare undertøyet, og ville levere en formell klage på henne), men Beth avviste henne og sa hun ikke hadde levert noen klage på henne, bare snakket med Barry.  Kit tok Beth i forsvar.  Hjemme hos Robbie og Tasha ryddet Amanda på plass varer etterpå da Scott kom hjem og så at hun hadde grått.  Hun fortalte om krangelen med Beth, og Scott fortalte at Kit hadde vært alkoholiker, og så dro Scott til baren for å snakke med Beth.  Kit spurte om Amanda hadde fortalt at det var hun som kom stormende inn og kjeftet opp Beth, og det hadde hun jo ikke fortalt.  Scott ble sint på Kit, og slengte en bemrkening til henne om at hun ikke behøvde å ødelegge hans liv i tillegg til at hun hadde rotet til sitt eget.  Kit begynte å gråte, og Beth trøstet henne.

Colleen skulle møte Amanda for å diskutere skuespillet, og de avtalte å møtes i baren.  Der hadde Alf, Beth og Kit fått godkjennelse til å ha mindreårige så lenge de ikke bestilte alkohol (hvis du så episoden i går).  De solgte appelsinjuice, og Colleen og Amanda bestilte juice og sandwicher.  Colleen fant en kakkerlakk i sandwichen sin, og ble sint og kjeftet på Beth og Alf og snakket om Mattilsynet.  Hun nektet å spise der, og dro med seg Amanda ut.  Amanda unnskyldte seg og sa hun skulle snakke med Colleen.  Beth sa det var rart at det var en kakkerlakk der, siden sandwichen var i en forseglet emballasje.

Hjemme hos Amanda snakker hun i telefonen med den som presser penger fra henne, og Kit sniker seg inn for å lytte.  Da Amanda går uti kjøkkenet, sniker Kit seg bort til telefonen og skriver av nummeret som sist ringte til Amanda på handbaken sin.  På vei ut døra, oppdager Amanda henne og lurer på hva hun gjør der.  Kit sier hun skulle snakke med Scott, men han er ikke der.  Hun sier hun vet at det var Amanda som hadde kakkerlakken oppi sandwichen til Colleen.  Amanda nekter for det, og spør hva Kit har i hånden (Kit skjuler den).  Kit sier hun ikke trenger å forklare noe for henne, og går.  Amanda ser seg rundt for å finne ut hva Kit egentlig gjorde der, og ser at telefonen ikke ligger slik hun forlot den.  Hun skjønner hva det er Kit har gjort der.

Senere kommer Ryan inn på kjøkkenet og spør Amanda om hun har sett Freddy, kakkerlakken hans...  Amanda sier at den sikkert har rømt.

På forlovelsesfesten til Hayley og Kim, har alle med seg drikkevarer i gave (!), ser det ut til.  Kit har lyst til å konfrontere Amanda, men Beth holder henne igjen.  Irene spør om hjelp til å servere kanapeer eller noe, og da Colleen får vite at Beth har bakt dem selv, spytter hun den ut igjen på servietten sin og sier hun ikke er så sulten likevel...  På kjøkkenet møtes Kit og Amanda, og Kit sier igjen at hun vet at det var Amanda som la kakkerlakken der.  Amanda sier hun vil starte på nytt, og håper de kan være venner.  Kit sier hun allerede har gjennomskuet henne, og hun vil finne ut hva det er Amanda skjuler.  Amanda kommenterer at Kit har vært alkoholiker.  Kit ser stygt på henne og går.  Amanda får en tekstmelding fra noen som sier at hun bør ordne opp i ting hvis det er sånn at noen har nr til denne personen.  Amanda ser at Kit setter fra seg glasset med appelsinjuice.  Hun (Amanda) finner en vodkaflaske og går diskret bort til Kits glass og skjenker oppi vodka.  Så sniker hun seg tilbake.

9623778[/snapback]

Og hvor lenge skal Amanda få ture frem som hun gjør uten å bli tatt for det ?

Irriterende hvor naive Scott og nå også Beth er. Det spiller ingen rolle hvor jævlig du oppfører deg, du slipper unna med det likevel :cry:

Lenke til kommentar

Synes heller det er omvendt, at det er Scott som ikke klarer å akseptere at Beth (og Kit) ikke liker Amanda, og hver gang det blir snakk om henne, så blir han som en furten unge som nekter å høre på de andre. Blæh Scott!

Samme med Cassie. Etter at hun og Ric slo opp, så er det bare krangling med dem, og Cassie tror alltid det verste om Ric. Da Ric kom på sykehuset og Cassie så ham, så trodde jeg at Cassie kanskje innså at hun brydde seg om ham. Men så nekter hun å tro på ham når han sier det var Sean som slo ham ned, og anklager ham for å lyve, enda alle tror at det er Sean som lyver. Irriterende!

Lenke til kommentar

Har ikke sett på H&A på flere måneder. Kjenner ingen igjen og skjønner ikke historien lenge

Og Hailey? Hva faen, de kunne nå hatt en blondine da! Hvem er hun som var med Scott? Og sånn som jeg har forstod det i dag:

Hailey og Scott og Kim tror at Kim er faren, mens det egentlig er Scott, og siden legen døde, så er det bare hun blonde som er med Scott som vet det?

Lenke til kommentar
Synes heller det er omvendt, at det er Scott som ikke klarer å akseptere at Beth (og Kit) ikke liker Amanda, og hver gang det blir snakk om henne, så blir han som en furten unge som nekter å høre på de andre. Blæh Scott!

Samme med Cassie. Etter at hun og Ric slo opp, så er det bare krangling med dem, og Cassie tror alltid det verste om Ric. Da Ric kom på sykehuset og Cassie så ham, så trodde jeg at Cassie kanskje innså at hun brydde seg om ham. Men så nekter hun å tro på ham når han sier det var Sean som slo ham ned, og anklager ham for å lyve, enda alle tror at det er Sean som lyver. Irriterende!

Selvfølgelig aksepterer han ikke det. De har ingen rett til og dømme Amanda, selv om Amanda er en drittsekk....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...