Ph.D Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Husker jeg så på Home and Away HVER DAG etter skolen fra tidlig på barneskolen til en eller annen gang på ungdomskolen. Nå har det gått noen år siden jeg fulgte med, og bra er det. Tragedie etter tragedie, det går i en evig loop. Det slutter jo aldri. Hvor mange tusen episoder har de laget? Jeg var nesten avhengig av programmet i flere år, men når jeg tenker over det så blir det for mye av det samme som går om igjen. Det er på en måte god underholdning, jeg husker jo at jeg likte det veldig godt før. Men de slutter jo aldri .. Nå er det nesten plagsomt å se at det fortsatt går på TV. Lenke til kommentar
PuffMeUp Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har ikke fått sett på home and away i hele sommer. Siste jeg så var når vi fikk vite at Bell hadde en dødelig sykdom. Så jeg lurte på om noen kunne skirve et sammendrag om hva som har skjedd siden da! Eller vet om noen sider der man kan se home and away på nettet:D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Sammendrag: Belle døde, Charlie er moren til Ruby (ble voldtatt da hun var veldig ung), og Ross begynner å bli så dårlig at han skal inn på et heim. Lenke til kommentar
PuffMeUp Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Takker! men hvem er alle de nye folka som har kommet inn? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har ikke fått sett på home and away i hele sommer. Siste jeg så var når vi fikk vite at Bell hadde en dødelig sykdom. Så jeg lurte på om noen kunne skirve et sammendrag om hva som har skjedd siden da! Eller vet om noen sider der man kan se home and away på nettet:D På youtube kan du se på H&A Dagens episode er nr 4927 Det er nok å bare skrive inn 4927 i søkefeltet på youtube så kommer den opp Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Takker! men hvem er alle de nye folka som har kommet inn? De er så kjedelige at de tenkte jeg ikke på engang. Du får youtube litt Lenke til kommentar
marii3 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) hvilken sesong er det nå? Endret 2. september 2011 av marii3 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 hvem tror dere har knerta Grant da ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er det bare meg eller var Rachel penere før når hun var sammen med Kim enn det hun er nå i dag? Lenke til kommentar
direkte Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvilken episode er vi kommet til nå? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 4967 er dagens episode Lenke til kommentar
Marit110 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Blir litt sånn nysgjerrig på Hugo nå. Lurer liksom på om alt er løgn, begynner å faktisk å tror på Angelo, ekkel tanke Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noe er det hvertfall, blir spennende å følge med videre Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jaja.... denne tråden har jo vært død i over et halvt år... Vekkes til live igjen? HOME AND AWAY? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Blir nok byebye Rachel nå. Lenke til kommentar
Marit110 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Noen som vet hvilken episode vi er på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Denne serien har jeg ikke fulgt med på evigheter. Litt synd egentlig, pleide i en årrekke å være det første jeg så på tv etter skoledagen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Kan noen oppdatere meg på hva som har skjedd? Har vært litt ute av serien en stund. Siste episoden eg såg var i mars 2010. Lenke til kommentar
Marit110 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det har skjedd MASSE, du kan jo lese på tidligere kommentarer så ser du noe av det som har skjedd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå