Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ipek Rebbeca (hun som spilte Hayley før) ble gravid og kunne ikke fortsette som Hayley.

9588586[/snapback]

Ja, jeg vet, men var det så vanskelig å fortsette en liten stund til før hun

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
forsvant for godt med Scott...
det var det jeg tenkte på. :)
Lenke til kommentar

Hei, alle som ELSKER Home and Away!

Vær så snill les dette: :)

En dag i vår 2007 kjEdet jeg meg og jeg slo på TV. Da begynte jeg å se på en serie. Det handlet om Hayley og Shcot. Jeg likte skuespillerne og begynte å se på det av og til. Men så ble jeg skikkelig Home and Away fan! :D Nå liker jeg best Martha og Jack. Jeg synes det var veldig gøy å se pånår Martha innrømte at hun likte ikke Jack...Det var festelig synes jeg. Men i dag var inne på www.youtube.com og så på en video om bryllupet til Martha og Jack. Så skjedde det et eller annet og bygnningen de var i eksploderte og Jack ble alvorlig skadet. Så gråter Martha. Se på den videon, så kanksje dere forstår mer.

Det jeglurer på er: Når starter Home and Away i Norge? Hvilken sesong er det nå? Når kommer Home and Away slutte i Norge? Vet dere noe om det bryllupet til Martha og Jack? Finnes det DVD-filmer om Home and Away? Vær så snill svar på

spørsmålene mine. På forhånd TAKK! :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei, det vil hun ikke.

Hun har flyttet til Frankrike med Scott, og vis hu eller dem kommer tilbake tror jeg neppe Hewitt spiller Hayley.

Men får jo krysse fingrene, siden hun var best av dem og deiligst :)

9610894[/snapback]

Absolutt. Var en nedtur for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor ble mine innlegg slettet? Er det ikke lov å be folk legge ting som ikke har skjedd i Norge enda i spoilere?

I det siste jeg skrev, skrev jeg faktisk hvordan h*n skulle gjøre det.

Lurer på hvor lang tid det tar før folk skjønner hvordan Amanda virkelig er.

Og, blir sønnen hennes en fast cast-member?

Lenke til kommentar

Jeg spurte om en mod kunne gjøre det også, (dette det i spoiler), istede ble mine innlegg til dzuddi slettet. Hvordan skal dzuddi få med seg at her på forumet setter man spoilere i tag's, når det blir sletta?

Er jo ikke alle som vil vite hva som skjer med Martha, Jack, Kit, Kim, Scott etc etc, før det kommer til Norge.

Lenke til kommentar
dzuddi, kan du følge reglene for f. Det er en rediger knapp under innlegget ditt og det er ikke lov å ta et nytt innlegg under ditt før det har gått 24 timer tror jeg det var.

9612671[/snapback]

Å ja...det viste jeg ikke...Beklager :( Forresten hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...