Anonym234 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Noen som vet sannheten om Hugo's hai-historie? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Noen som vet sannheten om Hugo's hai-historie? Du må jo skjønne at det er løgn når han ikke gidder engang og snakke med Martha om det.. Men nei jeg veit ikke historien, men nå kjenner jeg serien såpass godt at jeg veit at det var nok ikke noe hai inni bildet. edit: Det var litt bra episode idag da "Everybody was kung-fu fighting!" :!: Endret 22. mars 2011 av Plizket Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Man visste det var løgn med en gang han kom tilbake og fikk høre om haien, derfor jeg lurte på hva sannheten er Nå er visst Irene på sykethuset igjen? Jaja.. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Haha jeg tørr nesten vedde rævva mi på at Roman får tilbake synet nå på fredag. Jeg tenkte det allerede da de kom opp fra vannet.. Begynner å bli dreven i den serien her. Men jeg må også si at den begynner å bli mer underholdene. edit: Btw, jeg digger han Gardy fyren Endret 24. mars 2011 av Plizket Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nå har jeg sett flere episoder med H&A igjen, har vel sett 8 episoder og har to igjen før jeg er ajour. Syns serien har begynt å dra seg opp med flere ting, bla. Irene og Roman. Ganske klart om hvem som drepte Lou, selv om jeg ikke er 100% sikker. Har mine anelser at det er hun eks-kona som møtte Irene rett før de dro ut. Når vi kommer til alkoholen, det er vel strengt tatt ikke 15 år siden Irene ble kvitt alkoholproblemet sitt? For endel år tilbake (4-5 år) når Tasha var med så hadde hun et problem husker jeg, var ikke det alkoholismen? Fint at man fikk oppklart Roman-historien, syns den virker svært spennende og er spent å se hva som skjer fremover selv om jeg vet sluttresultatet etter å ha smuglest. Så nettopp slåss-scenen og jeg har ærlig talt ikke ledd så fælt av H&A før. Måtte bryte ut av latter. Til slutt så må jeg si at jeg også liker Gardy, utrolig fet karakter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Tror ikke Irene drakk i Tasha-perioden. Er det ikke leeenge siden hun sluttet med det? Var det sånn at Tasha kommer tilbake en liten tur? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nei, Isabel Lucas (Tasha) har jo andre prosjekter, og jeg tror hun har flyttet over til Amerika. Hun har jo blant annet en film med Chris Hemsworth (Kim Hyde) som skal lanseres i 2011 Hva var det med Irene da? Husker hun slet med noe, men jeg husker ikke hva Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan Hugo ha noe med den hånden som var på stranden? Eller forsvinnigen av Lou? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det må hånden skjedde før han dro i hvert fall. Martha prøvde å stoppe han, men han hadde akkurat forlatt. Det med Lou ble jeg faktisk litt usikker på nå. Meget mulig at han har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 kan ikke være han fyren som var på øya når geoff og nicole overnattet i telt da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ja, han fyren virket det jo som at vi skulle få se igjen.. Spanande. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Utrolig interessant artikkel. Håper flere H&A stjerner er like heldige http://www.side2.no/underholdning/article3144920.ece Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Har fulgt med på Home & Away siden jeg var 11-12 år. Ganske utrolig at jeg fortsatt følger med. Tror mye av grunnen til at jeg elsker serien er at det skjer veldig mye (ofte for mye, mye overdramatisert men det er jo bare gøy) på kort tid. Ikke er episodene særlig lange, og ikke dras ting ut i evigheter heller. Synes bare det er så synd at den ligger 2 år bak Australia. Husker en periode jeg ikke klarte å vente og begynte så å se episoder på YouTube. Så vel 80-90 episoder der totalt før jeg tenkte: nei, det er mer moro å se det på tv, en episode pr. dag, så jeg sluttet med det. Savner tiden da Nash familien var der, og i gamle, gamle dager. Med Pippa, Tom osv. Det var tider det! Endret 9. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 De kommer ikke akkurat noe nærmere australsk sendeskjema nå som de også har begynt å sende Giroen. Elsker sykkelsport, men jeg synes de kunne ha sendt episodene på Zebra i dette tidsrommet (også når det er TdF). Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) De kunne vel begynt å sende to episoder pr. dag og så knepet litt inn på Australia. Giro d' Italia ja.. hadde helt glemt det ut, så fikk litt bismak da jeg skrudde på Tv2 og så det ikke var Home & Away idag. Som du sier de kunne godt sendt på en annen kanal, det begynner tross alt å bli noen Tv2 kanaler også nå... Endret 9. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kjedelig med pauser, er noe som mangler. Er h&a som røyk, kanskje, savnbart Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 jepp. Fikk meg en skuffelse igår når jeg hadde tatt opp home and away og skulle se det på kvelden. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvilken episode gikk i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvilken episode gikk i dag? 4885 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå