Jotun Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Satan for en kropp på hun som spiller Nicole Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Satan for en kropp på hun som spiller Nicole Yeah Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har etter hvert kommet noen fine jenter i serien. Liker utviklingen, selv om serien fortsatt er ganske urealistisk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Gi meg en serie som er veldig realistisk da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du har et veldig godt poeng der, men føler det er vel store overdrivelser i H&A. Useriøst mye som skjer i den lille "byen". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, den bygda på være på verdenstoppen når det gjelder kriminalitet per innbygger... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 virker ikke som de bruker dong der heller. Smeller folk på tjukka hele tia, og vist ikke så blir de smitta av kjønnssykdom. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Lei det Trey-pisset, noen som vet åssen det ender og NÅR det skjer? Gjesp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sånn passe tragisk ja. Jeg ble dyttet av deg, du må skaffe deg en advokat! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Noen som vet om hun nye jenta har kommet for å bli? Hun var ikke så aller verst. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Noen som vet om hun nye jenta har kommet for å bli? Hun var ikke så aller verst. Har ikke aning, men håper det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Finnes det et eneste bryllup i H&A-historien som har gått plettfritt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gidder noen skrive et kort sammendrag av hva som har skjedd de to siste sesongene? Har falt helt av lasset. To-tre linjer holder vel? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Siste sesongene? Hvor har du vært Jotun? - Belle er narkis. Skikkelig irriterende faktisk. Håper hun dør pga. overdose. - Rachel og Tony gifter seg. - Jack døde. - Charlie er bifil (evt. lesbe). - Broren til Xavier skjøt en stein på bilruta til Roman, og nå er Roman på sykehuset. - Ric, Mattie, Cassie, Sally og co. er borte, men det visste du kanskje? - Kirsty stakk av med Kane, men har nå kommet tilbake til Miles. - Faren til en random dude fra skolen skal anmelde Miles, fordi han dyttet sønnen. - Dan døde, Beth døde... - Rachel er gravid. - Geoff blir sammen med Nicole, slår opp, skværer opp, slår opp, blir sammen, slår opp. Husker faktisk ikke om de er sammen nå eller ikke... Bare tok det første som dukket opp i hodet mitt. Sikkert glemt mye viktig. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Spoiler-alert: Belle dør faktisk en eller annen gang på grunn av kreft Og Geoff og Nicole er ikke sammen, Geoff slo opp Endret 17. februar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Belle dør faktisk en eller annen gang på grunn av kreft Og Geoff og Nicole er ikke sammen, Geoff slo opp Jeg har fått tilbakemeldinger om at enkelte hadde foretrukket at dette sto i spoiler så jeg satte en spoiler rundt det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 - Geoff blir sammen med Nicole, slår opp, skværer opp, slår opp, blir sammen, slår opp. Husker faktisk ikke om de er sammen nå eller ikke... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Herregud, må få denne i mine innlegg igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå