Anonym234 Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Raste: husk å legg slike ting i spoiler, ikke alle som vet/vil vite hva som skjer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Oja, glemte meg. Men kan noen si meg hva som skjedde i dag, greide å sovne. Lenke til kommentar
Rosie Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Den gamle Hayley ble spilt av Rebecca Carthwright (nå Hewitt). Hun ble gravid på ordentlig, og valgte å slutte i serien. Derfor ble hun byttet ut. Liker ikke når skuespillere blir byttet ut, blir liksom så feil når man er vant med en annen i rollen, blir ikke helt fortrolig med de nye. (Hadde et Homeandaway-opphold da den gamle Flynn var der, så han savner jeg ikke) I dagens episode prøvde fortalte Flynn Jack at hørselen hans kanskje ble borte permanent på det ene øret, og at det kunne ta måneder før de visste det. Lucas stormet til surfeklubben for å møte Mattie, men hun hadde dratt da han ikke dukket opp. Han dro hjem til henne, og prøvde å forklare hvorfor han var sen, men Mattie ville ikke høre, og avbrøt ham hver gang han skulle forklare. Martha prøvde å fortelle Jack at det var hun som la edderkoppen i senga hans, men klarte det først ikke. Hun ble avbrutt av Tony og Lucas, som fortalte henne at hørselsskaden til Jack kunne være permanent, og dro uten å si det. Lucas sa til Jack at daten med Matilda gikk bra, men innrømmet til Tony etterpå at den ikke hadde gjort det. Lucas fant også plastedderkoppen på rommet til Jack, og ga den til ham. På stranda satt Martha og var lei seg. Kim kom forbi og sa hei, og Tasha kom og pratet med henne. Martha fortalte hva hun hadde gjort, og Tasha sa at hun måtte si det til Jack, selv om det var vanskelig. På kafeen fikk Mattie høre om Jacks ulykke, og da Lucas kom innom der, ba hun om unnskyldning. Lucas sa det var greit, men ville ikke snakke med henne. Tasha rådet Mattie til å ikke gi opp, og da fikk Mattie en idé. Hun la et ark med et rim på trappa til Lucas, og så måtte han følge et spor for å finne neste rim i postkassa, og i (vet ikke hva denne greia heter på norsk, men det er en sånn pyntegreie som henger utenfor døra og som lager lyd når vinden blåser på den). Der stod det at hun var lei seg for måten hun hadde oppført seg på, og at hun gjerne ville se den filmen sammen med ham. Han kom til huset deres på ettermiddagen med popcorn, og de satte seg i sofaen og så på, men sde holdt hverandre i hendene. Kim og Barry møttes på kafeen, og Kim var unnvikende, ville ikke prate med ham. Barry skjønte at Kim ikke ville det, men ønsket ikke at de skulle ha det sånn. Jack skjønte nå at det måtte være Martha som hadde lagt edderkoppen på senga hans (flashback til Tony som fortalte Jack at han hadde fortalt Martha om Jacks edderkoppskrekk, og til da han møtte Martha i døra hjemme, og til da han fant den i senga si). Martha kom tilbake til sykehuset, og Jack viste henne edderkoppen. Hun ba om unnskyldning, og sa det bare skulle være en spøk og at hun ikke mente å skade ham. Han ble sint, og sa han trodde hun kom fordi hun brydde seg om han, og nå kunne han både miste hørselen og jobben. Martha stormet ut, og begynte å gråte. Kim besøkte Hayley på sykehuset (vi fikk se den nye Hayley (=nedtur for min del)), og de snakket om fremtiden og at ting nå så ut til å løse seg. Så fikk vi se noen som gikk ut av en bil og så seg rundt - det var Kit! (Sorry hvis dette ble litt rotete, klarer ikke alltid å huske rekkefølgen som ting skjedde i) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Takk for oppsumeringen Syns alltid når dem bytter at det blir falskt, men var det ikke en Hayley som spilte 14 episoder etter Bec? Lenke til kommentar
nephew Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 dagens episode blir bra. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Pokker, at det kommer en ny Hayley er forferdelig, hun var jo så fin, nå er hun %¤/&%&/% Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Husker når de bytta Flynn, jeg kunne ikke fordra han nye (han som er nå, altså) men så gikk det over og nå er jeg glad de bytta. Men denne Hayley er helt grusom, kommer ikke til å like henne.. Hun og Kit ser jo helt like ut også. Glad Kit er tilbake, hun er kul. Lenke til kommentar
nephew Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 misliker nye hayley.. fet slutt på dagens episode Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Hvordan så han gamle Flynn ut? Men liker ikke nye Hayley, Hewitt var bedre og deiligere. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 han hadde langt mørkeblondt hår.. hvi Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Her er gamle Flynn Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Hva var d egentlig som skjedde i dag? Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Kor toppsumert: Kit fikk vite om Hayley og Kim. Kim og Kit snakker sammen og ordner oppp. Kit og Hayley prater om Noah og så skal Hayley si at hun elsker Kim men så sier hun scott i stedet. Kit spør da Hayley om hun er sikker på hun og Kims forhold og hun svarer at det er hun. Kit kommer for å treffe Irene og Tasha, men Kim er der i stedet. Han forteller Kit at han har tenkt på å fri til Hayley snart. Colleen har fått penger til skuespillet hun arranmgerer, men Ammanda napper dem fra hun når ingen ser henne. Ammanda og Scott e ri et lidenskapelig øyeblikk på sofaen da Leah kommer hjem fra Kypros og hun ser ikke så fornøyd ut. Så slutter episoden. Lenke til kommentar
MusOline Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Rosie, åssen vettu hvorfor Bec Cartwright slutta? Har du noen anbefalte sider der man kan lese om home and away? Synes det er så morro å lese om det .. hihi Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Har ikkje sett episodene nå på ein stund og såg i dag og blei sur for at dei har byttet ut Hayley. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Rosie, åssen vettu hvorfor Bec Cartwright slutta? Har du noen anbefalte sider der man kan lese om home and away? Synes det er så morro å lese om det .. hihi 9577192[/snapback] Hun har det, du kan jo bare stikke innom www.imdb.com å skjekke det. Hun var gravid på ekte, og derfor valgte hun å slutte i serien der og da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Tror jeg skal slutte og se på H&A nå som hun som spilte Hayley har sluttet, ble drit skuffa.... De skulle heller tatt hele rollen ut av serien enn og få inn en erstatter som ikke ligner grisen og som er RØDHÅRET Endret 27. september 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 jeg er fullstendig enig.. det var lite gjennomtenkt trur jeg.. den boksen amanda hadde lagt under senga til ryan som dan fant,hadde hu lagt den der med vilje?? rekker ikke se så mye lenger pga jobb Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det jeg ikke skjønner er hvorfor de fikk inn en ny skuespiller for Hayley når hun allikevel reiser avgårde med Scott, har inntrykk av at det er ikke så veldig lenge til de reiser, så hvorfor ikke vente til det, liksom? Ang dagens episode, lurer på hvordan Amanda får snodd seg ut av denne knipa? Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 jeg er fullstendig enig..det var lite gjennomtenkt trur jeg.. den boksen amanda hadde lagt under senga til ryan som dan fant,hadde hu lagt den der med vilje?? rekker ikke se så mye lenger pga jobb 9587209[/snapback] Nei hun glemte den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå