MartinF Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jazz er fantastisk morsom. Haha Aden, for en pingle... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jazz er hysterisk Så søt når hun satt i kroken og ropte at dette ikke var morsomt :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jazz er morsom og digg. En karakter som jeg liker utrolig godt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvem var det Irene møtte nå? :S Lenke til kommentar
trudel Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvem var det Irene møtte nå? :S Det lurer jeg også på. Prøver å huske om noen gikk gravid ut av serien for to-tre år siden. Hmmm Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Etter litt tenking så var det ingen tvil og samtidig så slo jeg opp på Google som ga meg det rette svaret. Svaret får du i spoiler Kirstie and Kane sitt barn. Oliver Endret 21. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvem var det Irene møtte nå? :S Det lurer jeg også på. Prøver å huske om noen gikk gravid ut av serien for to-tre år siden. Hmmm Jeg tenkte på ho Tasha og Robbie, men var visst ikke de tydeligvis Lenke til kommentar
trudel Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Etter litt tenking så var det ingen tvil og samtidig så slo jeg opp på Google som ga meg det rette svaret. Svaret får du i spoiler Kirstie and Kane sitt barn. Oliver Kirstie.. var det hun ene tvillingen det? Ringer ingen bjeller Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kirstie, var ikke hun passe pen? Vet hvem hun er, men klarer ikke huske hva hun/de har gjort galt, siden de ikke tør å vise seg... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kirstie var hun ene tvillingen i Sutherland familien der det viste seg til slutt at Jade ikke var en Sutherland, men at hun hadde en annen tvilling. Kirstie var sammen med Kane som ble dømt til fengsel for noe som hans far hadde gjort og ikke han. Han og Kirstie bestemte seg til slutt å rømme og deretter dra fra Summer Bay. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Du får google, da, Martin. Er ikke verre. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skal Melody bli lenge i serien? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 vedder på at han grisen har voldtatt melody.. Eller iallefall prøvd seg... Begynner å like Aden no, endelig begynt å bli skikkelig kar nå Ellers er det drama mellom Melody og moren irriterendes teit. Ho tørr jo aldri å si imot moren sin.. Og skulle tro de ikke hadde kondom i Australia.. Alle ender jo opp gravide Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Haha, Home and Away har kommet på TV2 Sumo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det har det vært lenge. Ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kan umulig ha vært lenge når det ikke er mer enn 20 episoder elns der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 De eldre episodene fjernes. Av rettighetsårsaker er Home and Away kun tilgjengelig i Norge / due to rights restrictions, Home and Away is only available inside Norway. Hver episode er tilgjengelig i to uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå