Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 H&A i påsken også jo! Første gang det skjer? Jeg jobber hver dag Noen som vet hvilket nummer vi er kommet til? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, det er nok første gang. Det er jo bra det da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nå fikk Colleen som fortjent. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hu mener jo ikke noe vondt da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 And? Hun er fortsatt satans irriterende, selv om jeg vet det er en TV-serie... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tasha har en rolle i The Pacific! Klarte søren ikke finne ut hva som var så kjent med med henne. Søteste! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Isabel flyttet jo til Los Angeles for et par år siden, så vi kommer nok til å se endel av henne fremover ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Flere som har flyttet til Los Angeles. Chris Hemsworth som spilte Kim Hyde, han har faktisk gjort det ganske bra etter han forlot Australia. Fått også rollen som Thor i Thor filmen som kommer i 2011 og han har hatt roller i A Perfect Getaway og Star Trek blant annet i år. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Han som spilte Vinnie, faren til barnet til Leah har en av hovedrollene i True Blood. Endret 30. mars 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Han som spilte Vinnie, faren til barnet til Leah har en av hovedrollene i True Blood. Litt vittig det der. Han i true blood synes jeg var smålik Kim i home and away. . Jeg sjekka på imdb.com hva han hadde spilt i tidligere, og pina meg hadde han ikke vært med i home and away. Dog som en annen rolle enn Kim Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hva skjedde i går? Var ute da og dekoderen hadde på en eller annen måte ikke tatt opp så da fikk jeg ikke sett. Gjerne et lite referat eller link til Youtube hadde vært fint? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvilken episode gikk i Norge i går? Og et spørsmål ang noe som skjer snart: Hva er historien til Kirsty? Datter til Irene eller? Så litt videre på youtube, plutselig dukker hun opp med en unge. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=NS1zz-jJ2IY&feature=related Savner den tiden fra H&A. Rart at det er over to år siden Tasha & Robbie forlot serien! Endret 9. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dani var rådigg, synd at hun havnet i klammeri med produsentene Men savner mest ungdomsgjengen "Tasha & Co". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg savner Tasha. Robbie også for den saks skyld, men lettere å savne jenter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Haha, enig der Latias. Tasha, ikke minst blonde Hayley, Dani osv. Savner Kim og Robbie litt også, de var så morsomme. Robbie var mest dum og morsom Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Spennende program *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå