Robbie4ever Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 husker ikke.. men gå inn på http://www.backtothebay.net/,så kan du lese det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Får vi vite sannheten om Kims mor i morgen? Hvem er det Barry snakker med på telefonenen hele tiden? Noen som vet et sted jeg kan se morgendagens episode? Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hva er d Amanda pønsker på nå da? Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Noen som vet et sted jeg kan se morgendagens episode? 9439451[/snapback] Her kan du laste ned morgendagens episode, episode 4027: http://www.megaupload.com/dk/?d=CDDK57FB Lenke til kommentar
nephew Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Mista dagens episode:( noen som fort kan forklare hva som skjedde? Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) De viktigste er vel at Hayley skulle ta keisersnitt og ta operasjonene for hjerte hennes. Men så på slutten av episoden skjedde det noe med henne, tror hun fikk hjertestans eller noe. Så slutta episoden. Og Ric er med på rugby laget, Matilda og Lucas skal spille Summer og Rex i Colleens skuespill. Endret 12. september 2007 av Indianafan Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 hvem er lucas igjen?? gikk glipp av episoden idag er det noen steder jeg kan se den episoden... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Noen som kan fortelle meg hva som skjer i morgendagensepisode? Lenke til kommentar
nephew Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 home and away<3 Amanda er bare syyyykt digg, men like sleip:P Lenke til kommentar
Rosie Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Lucas er den yngste i Holden-familien. Han og Mattie skal spille mot hverandre i Colleens skuespill. Noen andre som synes det er litt rart at Dan plutselig er så hyggelig mot Amanda, etter å ha bedt henne dra en viss plass? Er det kun for å lage drama mellom Leah og Dan og Amanda, eller? Dette lukter det intriger av. Og var ikke Ric og Cassie uvenner og kunne knapt være i samme rom? Nå stod de jo og snakket ved rugbybanen og fleipet masse. Har jeg gått glipp av noe? Mistet de fem første minuttene av dagens episode, men Hayley fikk vel problemer med hjertet igjen, og denne gangen var det mer alvorlig. Sist gang fikk hun valget med å ta abort for å kunne opereres, men nå er jo en abort for sent. Så istedet for å opereres med en gang, skal hun nå ta keisersnitt i samme slengen, for å prøve å redde barnet. Synes Kim presset henne litt mye ("Jeg støtter deg uansett, men du vet hva jeg synes." Neida, ikke noe press...) Rett før hun skulle trilles inn til operasjon, tok hun seg til hjertet og skrek, og så falt hun tilbake i senga og de måtte ta hjertekompresjoner. Lenke til kommentar
nephew Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 mista 2 episoder nå, gleder meg til i morra så får jeg sett 2 nye episoder.. men hvem snakker barry med hele tiden? å hva skjer med leah-dan å amanda? Leah kommer sikkert snart hjem får å overraske dan, men hun blir ikke glad.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Havner Barry i fengsel pga dette om Kerry eller noe annet? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Amanda er bare psyk... Lenke til kommentar
nephew Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 amanda er psyko ja.. men har misset 2 episoder.. hva har skjedd med barry?? og har kim funnet moren? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Kan jo fortelle litt om hva som har skjedd... Kim fikk et bilde av Tom Anderson og det viste seg at hu på bildet var annerledes enn hun Kim besøkte som sa at hun var moren. Kim fikk vite sannheten av Barry etter en slåsskamp mellom dem to, og det viste seg at han hadde drept moren ved et uhell fordi han reddet Kim etter at moren prøvde å drukne han. Det ble ikke etterforskning av det fordi dem ikke fant bevis. Etter Kim fikk vite det ville han ikke gå videre med det, men han syns at Barry hadde lidet nok pga moren og ville at han sone en dom. Jack og Martha har funnet litt bedre tonen, men dem liker å konkurere mot hverandre. Dem spilte biljard og den som tapte måtte løpe naken i Yabbie Creek og det var selfølgelig Martha. Martha ville ta hevn og spurte Tony hva han var redd for. Edderkopp var det. Hun sa til Holden familien mens hun skulle hevne seg på han at hun skulle skjekke sikringene, men hun gikk på rommet til Jack og la en leke edderkopp i hans seng. Når Jack så det fikk han panikk og skled i skapet og havnet på sykehuset. Nå er det ikke sikkert at han får hørselen på venstre øret tilbake og Martha er helt i fra seg da hun har skjønt at dette er hennes skyld. Lenke til kommentar
nephew Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 ok, takk for sammendraget Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg liker ikke hun nye Haylay, blir helt feil at hun er byttet ut, hun kunne i det minste farga håret sitt lyst. Lenke til kommentar
nephew Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 helt enig.. det stemmer ikke lenger.. Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Uuæææ, ja jeg vet! Er det noen som vet grunnen til at hun er byttet ut? Og om det er permanent? Husker det var uvant leeenge da Flynn fikk nytt ansikt, men nå er det liksom greit igjen.. Hehe.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Hun er permanent, hun er med i en del episoder før hun og Scott flytter til Paris. Helt enig at det er så kunstig at dem bytter, men hun andre var gravid tror jeg det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå