TMB Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Han blir mye mye bedre etter hvert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville heller ha Johnny i serien, enn Sam... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville heller ha Johnny i serien, enn Sam... Neei, er noe med hun som jeg liker Men jeg vet ikke hva den hemmeligheten er jeg. Hva har jeg gått glipp av egentlig? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Den har ikke kommet frem i Norge enda. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Aha, da har jeg jo ikke gått glipp av noe... Husker jeg så han nissen ligge under det treet eller hva faen det var, også kom Sam å hjalp han. Aner ikke hva som har skjedd før mellom dem liksom Men greit, da får jeg bare følge med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Aha, da har jeg jo ikke gått glipp av noe... Husker jeg så han nissen ligge under det treet eller hva faen det var, også kom Sam å hjalp han. Aner ikke hva som har skjedd før mellom dem liksom Men greit, da får jeg bare følge med. Nissen skulle sette gavene under treet da! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg ville heller ha Johnny i serien, enn Sam... Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sam ga han overdose, og han døde. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Tøft. Johnny var patetisk på slutten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sam var enda mer patetisk. Hun dør btw ganske snart. Men hun planlegger selvmordet skikkelig, slik at det skal se ut som at Jack og Martha drepte henne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er et par uker til, så på YouTube i går og i de episode Cassie, Sally reiser er hun med enda og de var med i 4608/09. Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sam var enda mer patetisk. Hun dør btw ganske snart. Men hun planlegger selvmordet skikkelig, slik at det skal se ut som at Jack og Martha drepte henne. Hvorfor vil hun at folk skal tro at de drepte henne? Betyr det at Martha og Jack blir sammen igjen? :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sam var enda mer patetisk. Hun dør btw ganske snart. Men hun planlegger selvmordet skikkelig, slik at det skal se ut som at Jack og Martha drepte henne. Hvorfor vil hun at folk skal tro at de drepte henne? Betyr det at Martha og Jack blir sammen igjen? :!: Hun hater begge to, vil visst ikke at de skal bli sammen igjen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor hater hun Jack...? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fordi Jack finner ut sannheten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hmmm men hun har jo en sønn, bare dør fra han liksom :s Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Altså, politiet er etter henne. Da tenker hun at det er bedre å sende Jack/Martha til fengsel, enn seg selv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 En skikkelig snik altså Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Oh yes, it's a spoiler inside a spoiler. Hadde Sam vært smart, hadde hun heller holdt seg i livet og så gnidd seg godt i hendene når Martha får kreft, mister hennes og Jack's ufødte barn, og Jack blir drept på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå