RainbowLady Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 http://www.backtothebay.net/characters/edwards_dana.shtml Latias is a lovesick lil' puppy. Ser ikke helt hva du sa i henne. Synes det er mange i the Bay som kunne matche henne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Yeah, fant profilen hennes selv. Akkurat nå er det ikke mange fine i SB. Men du vet vel bedre ettersom du følger australsk sendeskjema. Så da har vi virkelig noe å glede oss til da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jepp, det kommer en del pene ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Spoiler or it didn't happen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hvem som kommer mener du? Tja.. f.eks. Nicole (hvis hun ikke har kommet alt da xD EDIT: Og Ruby Bucton Endret 22. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kan da ikke fatte at du syns henne var digg Latias, her ligger jo Mattie 5 mil i forveien. Amanda og Jazz er digge, Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Likte den nye hårklippen til Amanda Ellers måjeg si at hele det med at Sally snakket med fosterfaren(?) da hun var i koma var utrolig ødeleggende... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ellers måjeg si at hele det med at Sally snakket med fosterfaren(?) da hun var i koma var utrolig ødeleggende... Jepp, de skulle ha satt den i spoiler! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva er greia med at det er bare nazi-rektorer på skolen de folka går på? Er jo alltid noe tull med en eldre herre som får alle mot seg. Begynner å bli kjedelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva er greia med at det er bare nazi-rektorer på skolen de folka går på? Er jo alltid noe tull med en eldre herre som får alle mot seg. Begynner å bli kjedelig. Det er alltid noe tull med alt i H&A. Ingen som nesten lever normalt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Men de gjentar liksom samme sub-plottet gang på gang på gang, og det er jævlig kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Btw, når du har tenkt å drepe fienden, hvorfor sette bort kniven da? Hvor mange er det som gjør det i irl liksom? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan noen skrive i spoiler hva som skjer med Sally, Sam og han der gjøken som skal drepe alt og alle? Ingen middagsH&H de neste 14 dagene.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan noen skrive i spoiler hva som skjer med Sally, Sam og han der gjøken som skal drepe alt og alle? Ingen middagsH&H de neste 14 dagene.... Se episodene på YT, masse underholdning. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja... På jobb... Spørs... Da tror eg de hadde kastet meg over bord.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja... På jobb... Spørs... Da tror eg de hadde kastet meg over bord.... hahaha, hadde vel blitt lynsjet da ja. Hadde jeg vært Sam hadde jeg slått Johnny to tre ganger til med det balltreet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Pøh. Hadde du vært Sam bruno så hadde du befølt deg selv og tafset på deg. Det vet du at du hadde gjort.... Og etterpå hadde du grust skallen til Johnny med balltreet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hehe, kanskje det, men hun er ikke noe favoritt hos meg akkurat. Hadde jeg vært Johnny forresten hadde jeg ikke tatt meg bryet med å bruke masse til på binde folk og kjempe om en kniv jeg allerede hadde i hånda. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Etter å ha irritert meg over Aden en stund, har jeg nå kommet fram til at han er litt småsexy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Etter å ha irritert meg over Aden en stund, har jeg nå kommet fram til at han er litt småsexy Seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå