Raste Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor feirer de aldri jul i H&A? Feirer vel aldri julaften, men feirer jul der. Husker i fjor at dem hengte opp sånn tullball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Åhh, det gir mening! Nå skjønte jeg meningen med H&A! PS. Hvem er Hugo og Angelo? Du kan ikke ha kommet langt. Tror ikke noen av dem er på norske skjermer, enda. Jeg følger norsk sendeskjema, så ikke skyld på meg. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 *skylder ikke på deg* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Bra. Vi har akkurat kommet til der Sally blir knivstukket. Tar inn et par uker på det australske sendeskjemaet hvert år, så vi begynner å nærme oss om noen år. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 hvilken episode blir det? :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 hvilken episode blir det? :/ Hvilken episode vi er på nå? Episode 4576. Rar episode i dag, btw. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sally blir knivstukket i episode 4330. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sally blir knivstukket i episode 4330. Det var for lenge siden. Vi er på 4576 nå. Akkurat det som er irriterende med serien. Folk blir knistukket, og havner i vanskelige problemer hele tiden. Vet det er for underholdningens skyld, men er ikke særlig realitisk det. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ah, ok. Når du nevner det, mener jeg å ha sett det på norsk TV2. Ja, selvfølgelig, man ser ikke på H&A fordi det er realistisk på noen måte, selv om det er teoretisk mulige hendelser, og ikke trolldom og magi. Men hvor realistisk er Lost? Harry Potter? Tror ikke noen TV-serier er særlig realistiske, og det er jo nettopp derfor vi ser på dem. De er ment som underholdning. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, selvfølgelig, man ser ikke på H&A fordi det er realistisk på noen måte Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 hvilken episode blir det? :/ Hvilken episode vi er på nå? Episode 4576. Rar episode i dag, btw. ja, var det eg meinte, takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ser på episode 4733 as we speak Litt teit at nesten halve serien utspiller seg på sykehuset Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kan du oppsummere fra Tv2 skjema til 4733 timb? Orker ikke se alle episodene. Men vil allikevel vite de store tingene som skjer. Husk spoiler nå da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Da må du nesten si meg hva som skjer på tv2 for øyeblikket Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var nettopp den episoden der Sal velger om hun skal dø eller ei. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Okei. Her kommer noe av det jeg husker. Garantert ikke riktig rekkefølge Advarsel til Latias: Ikke trykk Dan dør. Nicole blir kidnappa. Geoff og Nicole havner på en øde øy og har sex. Mattie og Ric drar til Perth. Sally og Cassie drar vekk fra The Bay Dineren raser sammen, så de åpner en ny. Aden kidnapper belle og rachel, havner på mentalsykehjem og har rettsak mot faren sin osv. Barna til Ross kommer..Ruby og charlie Morag og Ross gifter seg Martha får brystkreft Alf begynner å date en yngre dame Kirstie og Shane kommer tilbake med ungen, shane blir fengsla og kirstie starter et nytt liv og bor hos Miles. Rachel og Tony skal gifte seg, men det blir avlyst Melady havner på samme mentalsykehus som aden, og gjør opprør mot foreldrene Ross får Alzheimers Dit jeg har kommet (4737) har dette akkurat skjedd: Ross og Morag skal flytte fra The Bay. Kommer ikke på så mye mer Endret 15. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Han heter vel Kane? Noe annet stoff: Jack Holden dør etter å bli skutt av en som heter Angel Rossela elns. Aden og Belle gifter seg. Belle får kreft og dør så Aden blir enkemann. Tror også Rachel blir gravid. Savner forresten tiden med Hayley, Kim, Tasha, Robbie, Noah & Co. Endret 15. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Han heter vel Kane? Noe annet stoff: Jack Holden dør etter å bli skutt av en som heter Angel Rossela elns. Aden og Belle gifter seg. Belle får kreft og dør så Aden blir enkemann. Tror også Rachel blir gravid. Savner forresten tiden med Hayley, Kim, Tasha, Robbie, Noah & Co. Jeg bare må slenge på her: Jack blir skutt av Angelo Rosetta (politimann). Aden vet ikke at Belle har kreft før dagen før bryllupet. Rachel føder en sønn, som blir kidnappet. Hun sovner også oppå ham ved et uhell, og lille Harry slutter og puste. Vet ikke hvem som er de største spoiler-horene her. Vi som på død og liv må dele, eller dere som ikke klarer å la vær å lese. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tror jeg skal begynne å ignorere denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå