Jotun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Alle vet da hva Home & Hawaii er... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som husker hva som skjedde i den siste episoden i 2009? Fikk ikke sett den, og har tenkt å finne den på YT. Men husker så klart ikke hvilken det er. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Haha, slettet den på dekoderen i går dessverre. Tror ikke noe veldig spesielt som skjedde. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er 5 episoder i fra å ha sett meg opp til australsk sendeskjema. Har sett flere hundre episoder de siste månedene. Har ikke fulgt med noe særlig på TV2 på en stund, er det to år Norge er bak? Hvilke storylines er det som går for øyeblikket? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vi har kommet dit Cassie blir alvorlig syk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skjer med at alle blir påkjørt eller skadet hele tiden? Hvor ofte skjer det i en vanlig bydel/landsby/whatever? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vi har kommet dit Cassie blir alvorlig syk. Å nei, da drar Sally snart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor ga du opp norsk sendeskjema egentlig? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke bare Sally som drar... Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor ga du opp norsk sendeskjema egentlig? Jeg er avhengig, og har litt for mye fritid. Den storylinen som gikk denne sesongen var også ganske artig, og ble til at jeg bare "måtte" se hva som skjedde. Noe som er litt patetisk mtp. at det er en såpeserie vi snakker om, I know. Lenke til kommentar
Luffe_81 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg trykte på spoileren....jeg lærer aldri Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg trykte på spoileren....jeg lærer aldri Da skulle du sett den spoileren jeg postet i HER. Småler enda av de stakkarne uten selvkontroll som ikke klarte å la vær å trykke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Men bare for å trøste deg litt, det skjer MYE mer fremover. Fra episode 4900 og utover vil det gå en LANG "mystery-storyline" som har vært utrolig godt og grundig gjennomført. Fortell!! I spoiler selvsagt. Eg har sett langt over 4900, men husker ikke en utrolig god og grundig gjennomført "mystery-storyline"? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg trykte på spoileren....jeg lærer aldri Da skulle du sett den spoileren jeg postet i HER. Småler enda av de stakkarne uten selvkontroll som ikke klarte å la vær å trykke. Sikter du til meg? Lenke til kommentar
Luffe_81 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg trykte på spoileren....jeg lærer aldri Da skulle du sett den spoileren jeg postet i HER. Småler enda av de stakkarne uten selvkontroll som ikke klarte å la vær å trykke. *fristet* Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Men bare for å trøste deg litt, det skjer MYE mer fremover. Fra episode 4900 og utover vil det gå en LANG "mystery-storyline" som har vært utrolig godt og grundig gjennomført. Fortell!! I spoiler selvsagt. Eg har sett langt over 4900, men husker ikke en utrolig god og grundig gjennomført "mystery-storyline"? Kommer veldig an på hvor langt over 4900 du er. Men for å si det sånn: Hugo er ikke den du tror han er. Stikkord er menneskesmugling, 18 døde mennesker på en båt, Angelo, og en "fortid" fra Indonesia. "Mystery-storylinen" er i følge ryktene ikke helt wrapped up enda, fordi vi fikk en litt spennende cliffhanger i sesongfinalen. Gleder meg stort til å se fortsettelsen! Jeg trykte på spoileren....jeg lærer aldri Da skulle du sett den spoileren jeg postet i HER. Småler enda av de stakkarne uten selvkontroll som ikke klarte å la vær å trykke. Sikter du til meg? Ja! Men iiiinnneeeerst inne må du ha ønsket å vite det! Men jeg ser selv at sånn som jeg har sett de siste par hundre episodene, det er så mye bedre uten spoilere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hugo er ikke den du tror han er. Stikkord er menneskesmugling, 18 døde mennesker på en båt, Angelo, og en "fortid" fra Indonesia. Åhh, det gir mening! Nå skjønte jeg meningen med H&A! PS. Hvem er Hugo og Angelo? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor feirer de aldri jul i H&A? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hvorfor feirer de aldri jul i H&A? De gjorde faktisk det i løpet av de siste episodene av denne sesongen. Var til og med en heftig dance-session på Surf Club'en. Har også vært "jul" før, f.eks. har Colleen arrangert juleevangeliet som teaterstykke. Åhh, det gir mening! Nå skjønte jeg meningen med H&A! PS. Hvem er Hugo og Angelo? Du kan ikke ha kommet langt. Tror ikke noen av dem er på norske skjermer, enda. Endret 12. januar 2010 av RainbowLady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå