bruno99 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Helt lik faktisk Hårfargen er hvert fall den samme. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nei nå tror jeg du har drukket for mye eplecider, Raste De er jo prikklike i ansiktet og hårtypen er jo så og si det samme. Om ikke de ligner, da vet jeg ikke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bare jeg som tror at Dan er utro? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hvert fall det produsenten prøver å få deg til å tro. Litt for obvious tror nå jeg. Endret 5. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og så er det veldig typisk at både Ric og Dan befinner seg i samme hotell på samme tidspunkt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Typisk sånne serier at det bare har vært forretninger eller noe sånt. Tviler at han er utro. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Typisk sånne serier at det bare har vært forretninger eller noe sånt. Tviler at han er utro. Litt rart å si "I wasn't sure I would see you again after last night" (eller noe) til en man driver business med. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Typisk sånne serier at det bare har vært forretninger eller noe sånt. Tviler at han er utro. Litt rart å si "I wasn't sure I would see you again after last night" (eller noe) til en man driver business med. Neppe. Whilst trying to keep it secret from Leah, he accidentally left the person who he was getting the job at number on the desk leading to Leah believing he was having an affair. However Dan cleared everything up and revealed he had been given the job in America. After some soul searching, Leah agreed and they began to ready for their new life together. Dan moved overseas at the end of 2007 with the view of Leah moving over a few months later. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jepps. Ang Viv: tar det lang tid før hun og ric hokker opp? Lenke til kommentar
Caree Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er det noen som vet om Jack kommer til å overleve? Blir jo helt feil om han forsvinner ut av serien nå! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 caree han overlever, men blir vel skutt og drept senere en gang... Lenke til kommentar
direkte Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har vi sett den dama som Dan traff tidligere i serien? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dom er faen meg psykopat. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dom er faen meg psykopat. Ja, men blir spennende å se hva som skjer med han nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ja. Håper de tar an skikkelig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Haha, hva er det Martha driver med? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Patetiske ting som vanlig kanskje? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kom Sam å så Martha i kjolen eller? Jeg bytta kanal, blir forlegen haha. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Haha, hva er det Martha driver med? haha busted! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kom Sam å så Martha i kjolen eller? Jeg bytta kanal, blir forlegen haha. Ja. Hadde vært herlig om det endte i chickfight, og at kjolen ble ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå