Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker nevnt blere ganger i tråden, men hvor lenge har denne serien blitt sendt på TV 2 ?

9310211[/snapback]

Litt usikker, det gikk jo på Tv3 først, men ikke så veldig lenge. Noe rundt 15 år på Tv2 kanskje?

Edit: Første episode gikk i 1988 i Australia. Vi er 2 år bak, er vi ikke? (Vi har vel alltid vært det også?)

Endret av Stine
Det er i hvertfall noen steder du kan laste ned episoder som har nettop gått i Norge. Vet ikke helt om det er alle episodene som gikk i sommer men i hvertfall noen av dem er oppe der.

Jeg har i hvertfall ikke funnet et sted hvor du kan se episoder

Vil du ha linken til den siden?

9384079[/snapback]

Åja!! Veldig gjerne!! :dribble:

Home and Away Mania

Det er bare en ting, jeg er temmelig sikker på at du må være medlemm for å kunne komme inn i episode tråden. :)

9391233[/snapback]

Takk! Vet du om flere? Finner ikke de episodene jeg leter etter... Må virkelig kjøpe meg en harddisk opptaker, er lei av å gå glipp av episoder nå!

Jeg vet om en side, hvis jeg får episode nummerene  eller datoene de ble vist i Norge, så kan jeg spørre om noen har dem. :)

Hvis de har dem kan jeg ikke love at de er med norsk tekst.

9405041[/snapback]

Å, det er så mange fra hele sommeren at jeg ikke helt har oversikt selv engang... Men kan nå i hvertfall ta den siste ukens episoder, har ikke fått sett noen fra forrige uke, så det blir da f.o.m. 27 aug t.o.m. 31 aug. Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...