SurfingElite Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Sikker nevnt blere ganger i tråden, men hvor lenge har denne serien blitt sendt på TV 2 ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Sikker nevnt blere ganger i tråden, men hvor lenge har denne serien blitt sendt på TV 2 ? 9310211[/snapback] Litt usikker, det gikk jo på Tv3 først, men ikke så veldig lenge. Noe rundt 15 år på Tv2 kanskje? Edit: Første episode gikk i 1988 i Australia. Vi er 2 år bak, er vi ikke? (Vi har vel alltid vært det også?) Endret 18. august 2007 av Stine Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Ja, vi er to år bak. Men vi tar litt innpå hvert år før kommer om sommeren da havner vi tilbake før vi tok innpå. Når det er sommerferie sender de ikke H&A i Australia, det vil si ved juletider her så vi tar innpå noen uker da og i andre ferier. Endret 19. august 2007 av Indianafan Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Hva er d som har skjedd de siste dagene nå? Har ikke fått med meg så mange av de siste episodene.. Endret 29. august 2007 av smarteku Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Finnes det noen plass på internett som har episoder man kan se på? Har gått glipp av ganske mange episoder i hele sommer, og det er så surt! *hate jobben min som stjeler min H&A-tid!!* Gidder ikke å lese gjennom hele tråden for å se om det er svar på spm mitt... Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Det er i hvertfall noen steder du kan laste ned episoder som har nettop gått i Norge. Vet ikke helt om det er alle episodene som gikk i sommer men i hvertfall noen av dem er oppe der. Jeg har i hvertfall ikke funnet et sted hvor du kan se episoder Vil du ha linken til den siden? Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Det er i hvertfall noen steder du kan laste ned episoder som har nettop gått i Norge. Vet ikke helt om det er alle episodene som gikk i sommer men i hvertfall noen av dem er oppe der.Jeg har i hvertfall ikke funnet et sted hvor du kan se episoder Vil du ha linken til den siden? 9384079[/snapback] Åja!! Veldig gjerne!! Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Home and Away Mania Det er bare en ting, jeg er temmelig sikker på at du må være medlemm for å kunne komme inn i episode tråden. Endret 30. august 2007 av Indianafan Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 I dag kom det noen nye karakterere ja... Har hørt litt om disse, skal bli bra å få litt større cast igjen, mange som har forsvunnet. Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Home and Away Mania Det er bare en ting, jeg er temmelig sikker på at du må være medlemm for å kunne komme inn i episode tråden. 9391233[/snapback] Takk! Vet du om flere? Finner ikke de episodene jeg leter etter... Må virkelig kjøpe meg en harddisk opptaker, er lei av å gå glipp av episoder nå! Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg vet om en side, hvis jeg får episode nummerene eller datoene de ble vist i Norge, så kan jeg spørre om noen har dem. Hvis de har dem kan jeg ikke love at de er med norsk tekst. Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg vet om en side, hvis jeg får episode nummerene eller datoene de ble vist i Norge, så kan jeg spørre om noen har dem. Hvis de har dem kan jeg ikke love at de er med norsk tekst. 9405041[/snapback] Å, det er så mange fra hele sommeren at jeg ikke helt har oversikt selv engang... Men kan nå i hvertfall ta den siste ukens episoder, har ikke fått sett noen fra forrige uke, så det blir da f.o.m. 27 aug t.o.m. 31 aug. Tusen takk! Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Ok episode 4017-4021 da: Linkene var brutt pågrunn av inaktivitet, skal spørre om noen kan re uploade dem nå, Jeg fant i hvertfall episode noen episoder på You Tube: 4021, Fredag 31. August 2007: 4020, Torsdag 30. August 2007: 4018, Tirsdag 28 August 2007: Del 2 Del 3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Husker jeg leste det om Kims mor og broren til Kim her i tråden, men finner ikke det igjen. Kan noen fortelle meg historien bak det ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg lurer også på hva saken med mora til Kim er. Husk å legg det i spoiler da. Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor barry tok livet av mora til kim når hu prøvde og drukne kim i badekaret sånn som hu hadde gjort med broren hans jonatan. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Er det lenge til Kim får vite sannheten? Irriterer meg at han ikke har funnet det ut Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hvem er den personen Barry ringer til? Lenke til kommentar
Ipek Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor barry tok livet av mora til kim når hu prøvde og drukne kim i badekaret sånn som hu hadde gjort med broren hans jonatan. 9434563[/snapback] Åh!! Det ante meg!! Visste at det var noe sånt siden Barry er så veldig hemmelighetsfull!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå