TMB Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvor er Rachels mann blitt av?Hva har skjedd med Sally og Brad? Vet noen hvilke episode vi såg i dag 1. Han og Kit reiste fra SB. 2. Sally og Brad skulle egentlig gifte seg, men på bryllupsdagen sa Sally nei. Etter det har de ikke hatt et så godt forhold, fordi hun sviktet Brad. 3. 4510 Serr, visste at jeg lå litt foran norsk sendeskjema, men ikke at jeg lå 105 episoder foran Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 WTF!? Husk å putte ting i spoiler da. Btw, hvor er det du følger med på serien? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 WTF!? Husk å putte ting i spoiler da. Btw, hvor er det du følger med på serien? Selvfølgelig husker jeg på spoiler Jeg laster de ned herfra at the moment. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 SHIT, Belle har nettopp død i H&A i Australia. :O Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 SHIT, Belle har nettopp død i H&A i Australia. :O Jepp. Så en episode på Seven for noen dager siden. Aden var helt knust, og rørte seg ikke fra sofaen på flere dager. Gleder meg til å finne ut hvordan de to endte sammen, for de hadde ikke et særlig godt forhold på skolen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 SHIT, Belle har nettopp død i H&A i Australia. :O Jepp. Så en episode på Seven for noen dager siden. Aden var helt knust, og rørte seg ikke fra sofaen på flere dager. Gleder meg til å finne ut hvordan de to endte sammen, for de hadde ikke et særlig godt forhold på skolen. Kan vi ikke innføre et system at man skriver "død" eller "tragedie" overspoilerne (eller annet kodeord) så man har en liten anselse om hva som venter i spoileren, angrer på at jeg trykket Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hihi, alltid gøy når folk gjør det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hehe, jeg elsker spoilere.. Fortell gjerne mer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hehe, jeg elsker spoilere.. Fortell gjerne mer Martha og Jonah begynner å finne tonen etter at de ikke kan komme seg ut av hulen de gikk inn i igår. De blir sammen etter hvert. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Å herregud... Sjokk, haha. Hm nei! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Og da er vi sikkert tilbake til Naomi-situasjonen. Lucas blir nok forbannet på faren for å ødelegge prosjektet hans, det ender nok med at de ikke snakker med hverandre på lenge, men til slutt er de venner igjen. Btw, fint med Tam i serien. Liker måten hun snakker med andre på. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hadde youtubemarathon i går, mye spennende i vente Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan ikke noen gi meg en saftig spoiler for hva vi har i vente nå da? Sånn sett bort i fra hva det som står over her. Ang en spoiler om Belle over her hvordan dør hun???? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan komme med en spoiler siden jeg ligger 10 episoder foran sendeskjema i Norge. Pippa blir påkjørt av.... ALF! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Kan komme med en skikkelig spoiler. NB! IKKE les om du ikke vil ødelegge for deg selv En uteligger (Milco) kommer til Summer Bay, det er tvillingbroren til Sally. Cassie blir gravid og får HIV av Hank. Det komemr en ny fyr (Roman) som overtar for Leah og kjøper hennes del av dineren. Leah og Dan skal dra til USA, men dan drar i forveien og dør. Roman's datter Nicole kommer til Summer Bay. Colleen er halvsøstra til Morag og Alf. Ric er faren til Viv sitt barn. Ric blir involvert i ulovlige slosskamper. Rachel og Tony skal gifte seg. Roman og Martha blir sammen, etter det så dør Sam (kona til Jack) og derfor så blir Jack og Martha sammen igjen.. Johnny Cooper kommer for å drepe Sally, han knivstikker henne. Dineren raser sammen, så det blir en helt ny Diner Halvparten av dineren er "The Dan", Leah's ungdomsklubb. Ikke riktig rekkefølge og det er mulig at noe av dette har hendt allerede på tv i Norge. Jeg er på episode 4645 så jeg husker ikke alt som har skjedd heller Endret 5. oktober 2009 av timb Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Rachel og Tony, faktisk. Hadde ikke trodd det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En uteligger (Milco) kommer til Summer Bay, det er tvillingbroren til Sally. Colleen er halvsøstra til Morag og Alf. Ric er faren til Viv sitt barn. What? Hvem er Viv? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Viv er en dame som Ric er utro med. Og ja, Colleen finner ut at hun er en Stewart etter at de finner en gammel dagbok i en ruin. Og Miles er tvillingbroren til Sally.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Spesielt, spesielt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå