Raste Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Chris Hemsworth (Kim Hyde) har gjort det bra etter han forlot Summer Bay. Han har rolle i Star Trek, og er med i filmen Perfect Getaway (skal sees), Ca$h, og et par til Chris Hemsworth hadde en episode i Saddle Club, men det var det. Har sett det bilde av Martha før, og det er en grunn til det som jeg har lest. Det sier jeg ikke nå, men hun er ikke noe pen på det bildet nei Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jo, si det da. I spolier hvis det er noe sånn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fy faen, Dom er en ufyselig fyr. Håper han forlater SB snart! Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kim er jo med i en hesteserie på tv. Har ganske lys stemme og sånt. :!: Hvor da? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Saddle_Club Dette var ikke lekkert.. +1. Har flere ganger tenkt at Martha ser litt ut som en hest fra enkelte vinkler... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kim er jo med i en hesteserie på tv. Har ganske lys stemme og sånt. :!: Hvor da? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Saddle_Club Dette var ikke lekkert.. +1. Har flere ganger tenkt at Martha ser litt ut som en hest fra enkelte vinkler... Som en hest? :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan ikke bare Rachel fortelle om sannheten til Henk? Begynner å bli lei han nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ja! Lei han! Kommer vel snart, får en håbe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Haha, for en idiot Henk er. Kan vedde på at sannheten kommer i neste episode. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er vel en annen sannhet som kommer frem også... Spoiler på eget ansvar: Cassie blir HIV positiv pga. Henk.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gidder noen å gi meg link til morgendagens episode på Youtube? Svar mottas med en bjørneklem if ya want Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gidder noen å gi meg link til morgendagens episode på Youtube? Svar mottas med en bjørneklem if ya want Er vel episode 4496 om jeg ikke tar helt feil som er morgendagens episode http://www.youtube.com/watch?v=wQzGY0e0OoE...feature=related Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er vel en annen sannhet som kommer frem også... Spoiler på eget ansvar: Cassie blir HIV positiv pga. Henk.. Arg, var det han som smittet henne ja.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hoho, Brad! Tok KO på Henk der ja. Herlig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hva faen skjer med H&A-reprisen? Den pleier da å gå kl. 14! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den har da alltid gått 1430 når dagens episode blir sendt 1600. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 WOHO, ny stalker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den har da alltid gått 1430 når dagens episode blir sendt 1600. Hehe, bare jeg som roter litt. :!: Er det noen som tror at Brad kommer til å ombestemme seg? Selv tviler jeg på det, for han ble dritet ut på bryllupsdagen. Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tror ikke Brad kommer til å ombestemme seg nei. Liker ikke måten Sam er på, liker ikke hvordan hun snakker på og ja... Liker henne rett og slett ikke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Liker ikke måten Sam er på, liker ikke hvordan hun snakker på og ja... Liker henne rett og slett ikke QFT. Derfor håpet jeg at hun skulle bli overfalt, men så måtte jo vakten komme. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Slem du er da, Latias... :-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå