Latias Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er disse nye tidene bare i ferien, eller er det fast? Hadde vært digg om de sendte 16.00 på skoledager også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er disse nye tidene bare i ferien, eller er det fast? Hadde vært digg om de sendte 16.00 på skoledager også. Nei Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nei som i at de ikke skal sende kl. 16 etter ferien, eller nei som i at du ikke liker tiden? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nei som i at jeg ikke liker tiden Passa perfekt for meg at de sendte 15.30 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva skjedde på H&A på Fredag? Fikk dessverre ikke sett den episoden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gamlingen har et par skruer løs (om ikke alle). Kommer sikkert til å gi Lucas skylden. :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tipper det har noe med testamentet(?) Geoff leste å gjøre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Trodde det var Geoff som hadde hengt seg jeg :o Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Trodde det var Geoff som hadde hengt seg jeg :o Jeg også. Og så sier ut "it's the sheeps". :!: Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fekk ikkje med meg dagens, kva skjedde? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fekk ikkje med meg dagens, kva skjedde? Orker ikke å komme med sammendrag. Last ned episoden her. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Flytter til Bergen i morgen og da er jeg uten tv de neste månedene. Synes det er kjipt at jeg ikke kan følge med på Home and Away lenger da, og lurte på om noen har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe sesongene (fant de ikke på play eller amazon), eller om de streamer episodene noen plass? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Flytter til Bergen i morgen og da er jeg uten tv de neste månedene. Synes det er kjipt at jeg ikke kan følge med på Home and Away lenger da, og lurte på om noen har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe sesongene (fant de ikke på play eller amazon), eller om de streamer episodene noen plass? Here you go. Min redning når jeg ikke får sett på TV http://www.backtothebay.com/forum/index.ph...mp;#entry805381 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har gjerne lyst å se den episoden der de har en konsert for Noah etter han ble drept. Noen som vet om hvilke episodenummer det er? Lenke til kommentar
trudel Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Flytter til Bergen i morgen og da er jeg uten tv de neste månedene. Synes det er kjipt at jeg ikke kan følge med på Home and Away lenger da, og lurte på om noen har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe sesongene (fant de ikke på play eller amazon), eller om de streamer episodene noen plass? Here you go. Min redning når jeg ikke får sett på TV http://www.backtothebay.com/forum/index.ph...mp;#entry805381 Tusen hjertelig! Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvem er Emma som var i dagens episode? Har aldri sett henne før... Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En random fra skolenÅ, så kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå