Turtlis Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen som kan gi meg en liten spoiler på hva som kommer til å hende framover? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kim og Rachel drar på sin lille "ferie". Da de er framme på hotellet, sier Rachel at hun vil ha barn. Da de er hjemme igjen, forteller de det til Kit. Kit går hjem, og begynner å gråte. Hun sier at Archie ikke blir førsteprioritet hos Kim lenger, og at hun hadde tenkt seg en fremtid sammen med Kim. Siden Kim ikke skal bruke så mye tid på Archie lenger, så sier Kit at hun har tenkt å reise til byen sammen med Archie, slik at hun kan fullføre utdanningen sin. Lucas blir behandlet som en helt da skolen får vite om forholdet til Naomi og Lucas. Naomi blir senere mobbet mens hun underviser, og Brad kommer inn i klassen og sier at hun ikke kan fortsette som lærer på skolen. Senere, så tar Jack en prat med Naomi. Han vil at hun skal reise ut av byen, for det hadde vært det beste for Lucas og Tony. Naomi følger rådet til Jack, og bestemmer seg for å reise dagen etter. Rett før Naomi skal reise, så tar hun en prat med Lucas. Hun gir ham boka tilbake, og sier at han skal tilgi faren sin, fordi det ikke var pga. Tony alt dette skjedde. Mattie er sur på Ric, for hun tror at han er utro, fordi hun så ham sammen med en annen jente. Senere greier de å oppklare misforståelsen. Den dama Ric var sammen med, var gullsmeden i Yabbie Creek, og hun skulle bare gjøre forlovelsesringen til Beth i Matties størrelse. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Irriterende at jeg ikke fikk med meg at Peter og Amanda flyttet. Må ha vært en ganske spontan avgjørelse (som vanlig). Hvordan reagerte Belle og Drew på det egentlig? Kommer Peter og Amanda til serien i fremtiden? Jeg skjønte at Amanda kommer tilbake i forbindelse med Dan sin begravelse, kommer begge da? Endret 22. mai 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ja Endret 22. mai 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Belle begynte å grine, mens Drew egentlig ikke brydde seg noe særlig. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 kjekt med alexi tilbake, selv om jeg visste det var noe trøbbel med han når han kom. Han virker keen på cassie iallefall Lenke til kommentar
trudel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Glad det er litt fokus på den yngre generasjon i Summer Bay. Litt mer småkrangling om bagateller og tøysing istede for skandale på skandale. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kommer Peter og Amanda til serien i fremtiden? Jeg skjønte at Amanda kommer tilbake i forbindelse med Dan sin begravelse, kommer begge da? HVA? Dør Dan. og hvorfor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kommer Peter og Amanda til serien i fremtiden? Jeg skjønte at Amanda kommer tilbake i forbindelse med Dan sin begravelse, kommer begge da? HVA? Dør Dan. og hvorfor? Står på denne siden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hvilken episode ble sendt i dag? Må finne den på YouTube EDIT: Ser ikke ut som at den finnes på YT. Kan noen gi et kort sammendrag av dagens episode? Endret 26. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kan noen gi sammendrag på gårsdagens og dagens episode? Lenke til kommentar
trudel Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Alexi (broren til Leah) er tilbake i byen. Jules og Drew får et dårlig førsteinntrykk ettersom Alexi nesten kjører dem ned med motorsykkelen sin på vei inn til byen. Alexi låner litt penger av Leah og sier det er p.g.a. han venter på forsikringspengene, men lar være å betale dem til Sally for å bo i en av campingvognene der. Leah spør ham om det, og han sier han har en del andre regninger å betale også (i dette tilfellet mobilregningen). Jules prøver å imponere Cassie med å sitte i boxeren å vente på henne i en av campingvognene, tilfeldigvis den Cassie viser til Alexi. Nok en gang blir Jules irritert på at Alexi er der, og Cassie blir ikke særlig imponert. Drew og Belle holder fortsatt på frem og tilbake. Jules sier at Belle bør arrangere et lite pool-party for de 4. Drew går med på det. Cassie inviterer med seg Alexi, Jules blir nok en gang sur. Ting begynner å hete opp mellom Drew og Belle helt til hun finner ut at Drew skriver meldinger med jenta han klinte med på festen sin. Belle blir sur og kaster mobilen hans i vannet. Jules stjeler Alexis motorsykkel og krasjer med et uhell og blir selv skadet. Drew får vite om det og holder tett når politiet kommer å spør om de vet noe. Senere blir Jules så dårlig av skadene at Leah ringer til sykehuset og Drew sier at det er Jules som har gjort det etter råd fra Belle. Belle og Drew setter fyr på en klut på jobb og ler når de slukker flammene, og ender opp med å dra tilbake til bassenget og kysser og tilgir hverandre og alt er rosenrødt. Cassie er lei av at Jules er sjalu og oppfører seg som en liten unge og synes Alexi er mye mer moden. Brad må i møte med lederene på skolen og blir foreløpig suspandert som rektor. Tror det var alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Takk! Men hvorfor blir han suspendert? Har ikke fulgt så mye med i det siste Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Takk! Men hvorfor blir han suspendert? Har ikke fulgt så mye med i det siste fordi han lot ho dama jobbe selv om han visste at hun og lucas hadde hatt et forhold, men han suspenderte hun først når det kom i media. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Synes det er kjipt at han fikk suspendering. Han ville jo bare ikke ta en forhastet avgjørelse, men få alle korta på bordet først, og ikke risikere å ødelegge karrieren hennes på et dårlig grunnlag. Forstålig at hun måtte vekk da det kom i media. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Alexi driver med dop, ja. Hadde vært kult om Leah kom inn i døra på starten av neste episode. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Alex har vært med i serien før, sant? Tror ikke jeg fulgte med den på den tiden, men fjeset er ikke helt ukjent. Deilig å slippe alt styret rundt Kim for en en periode, begynner å bli rimelig lei... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg kan ikke huske å ha sett fyren før, men folka sa "welcome back to the Bay", så han har nok vært der før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå