Raste Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vel, ganske realistisk det da. I følge leger så bes pasienter om å være til observasjon i 24 timer, og det er en dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Men hånda hans så jo helt brent ut... Det du sier er sikkert riktig, for jeg er ingen lege. En ting Kim har lært av denne hendelsen: At han skal være mer sammen med Rachel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hånda hans var brent, utrolig nok ble det borte etter en dag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hånda hans var brent, utrolig nok ble det borte etter en dag Det var et såkalt "hurtigbrannsår"www.lommelegen.no/hurtigbrannsar Gror utrolig fort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Noen som tror vi får se en heftig krangel mellom Lucas og Tony, etter at Luc fant ut om Naomi og Tony? Det hele ender sikkert med en saftig slåsskamp, før Jack kommer inn døra og arresterer begge to. :!: Seriøst, dette er en morsom serie. Endret 14. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som tror vi får se en heftig krangel mellom Lucas og Tony, etter at Luc fant ut om Naomi og Tony? Det hele ender sikkert med en saftig slåsskamp, før Jack kommer inn døra og arresterer begge to. :!: Seriøst, dette er en morsom serie. Seriøst dette er en irriterende serie. Tror du ikke Tony ville snakke me hu nye kjerringa i serien etter han hadde pult ho. Hu vil ikke. Han går sin vei. Tror du ikke etter 1 dag så kommer hu løpende og sier at "nei nå må vi snakke sammen!" Og lucas spotter dem.. Herregud så idiotisk lagd. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Og likevel ser me på det kvar dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Og likevel ser me på det kvar dag Jepp, det er det. Man kan ikke gå glipp av det uansett hvor idiotiske og åpenbare ting som skjer i serien... :!: Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Og likevel ser me på det kvar dag Jepp, det er det. Man kan ikke gå glipp av det uansett hvor idiotiske og åpenbare ting som skjer i serien... :!: Rart ossen dem får det te Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ta f.eks. i dagens episode. Drew og Jules blir tatt etter deres "ulovlige" bursdagsfeiring. Mattie og Lucas er fulle, og man vet ikke hva som skal skje med dem videre. Dette gjør at man bare må se neste episode, for man vil vite hva slags straff Drew og Jules får, mens hva som skjer med Mattie og Lucas. Jules og Cassie drev og klinte, selv om Cassie hatet han tidligere på dagen. Man vil også vite hva Cassie gjør videre, og hva Brad og Sally sine reaksjoner er når de får vite om denne hendelsen. Man blir hektet på serien, og bare må følge med videre. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ta f.eks. i dagens episode. Drew og Jules blir tatt etter deres "ulovlige" bursdagsfeiring. Mattie og Lucas er fulle, og man vet ikke hva som skal skje med dem videre. Dette gjør at man bare må se neste episode, for man vil vite hva slags straff Drew og Jules får, mens hva som skjer med Mattie og Lucas. Jules og Cassie drev og klinte, selv om Cassie hatet han tidligere på dagen. Man vil også vite hva Cassie gjør videre, og hva Brad og Sally sine reaksjoner er når de får vite om denne hendelsen. Man blir hektet på serien, og bare må følge med videre. JOJO, sånn sett så er serien genial, men slik som jeg nevnte det hendte eksempel at hu Lærerinna er så bitsj at neinei, vikke snakke, men NEI NÅ ska vi snakke xD, og Lucas tar dem på fersk gjerning og finner ut sannheten (DER ER serien latterlig) Man kan nesten føle at man vet hva som skjer i serien (og dette tror jeg du er enig i ) Men sånn som du sier at man bare må vite hva som skjer videre, der er serien bygd opp bra på det punktet. Men serien er altfor mye sånn "man vet hva som kommer til og skje" på de aller fleste stedene. Og det ekke så gøy syns jeg. Men overall en najs serie ;P Mye bedre enn de andre fleste australske seriene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Haha. Tror ikke det var detet Naomi hadde forventet da hun først kom til SB. :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jack og Colleen irriterer meg! Jeg måtte bytte kanal innimellom pga dem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jack er grei, men Colleen er virkelig irriterende. Hun røper jo alt hun får høre. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Colleen skal være 'comic-relief', men for meg blir hun bare plagsom. Har dog ikke sett på serien en stund, men tviler på at hun har forbedret seg. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Syns faktisk litt synd på Colleen etter dagens episode. Er jo ikkje som om ho veit bedre Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skjedde i dag? Var på fisketur Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Eg tør ikkje svara, får litt mindreverdighetskomplekser her Me vente på Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Eg tør ikkje svara, får litt mindreverdighetskomplekser her Me vente på Latias Så ikke på episoden selv, så kan ikke komme med et sammendrag før jeg ser reprisen i morgen. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Eg tør ikkje svara, får litt mindreverdighetskomplekser her Me vente på Latias rofl, vente på latias xD Drit nå i han og bruk heller spoiler hvis du er redd for noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå