Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvorfor er ikke det det samme? Hun eier lokalet, foreldrene eier huset. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Danke for sammendraget Latias Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva er dette for en serie? I'm staying away. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 amanda har vel nøkkel o_O Kan fortsatt ta tid å finne nøkkelen fra veska, pluss låse opp døra. Det kan gi Kelli og Ethan til å gjemme seg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva er dette for en serie? I'm staying away. Du må begynne å se på Home & Away er sånn at uansett hvilken episode man ser, så skjønenr man hva som foregår. Jeg har sluttet og startet å se på sikkert 3 ganger i løpet av 3-4 år, og hver gang har jeg kommet inn i situasjonen i den første episoden Lenke til kommentar
mini-mais Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Home & Away har jeg alltid fulgt med på! Enda en slik endeløs serie. Sant det at man kan gå lenge uten å se på, men allikevel skjønne hva som skjer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Raste har feil, som vanlig. Skjønner ikke at du gidder å kverulere, selv når wiki sier at du har feil. Hehe, for det har ikke du. Du driter deg loddrett ut som vanlig, som i Fifa tråden, United tråden osv. Mer gidder jeg ikke å si. Kan også si at Wiki inneholder drøssevis av feil, siden enkelt personer kan endre artikler der! Men som sagt, det er forskjell på Engelsk språk i AUS, England og Amerika, men det har vel ikke du hørt? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 De snakker nordlansk i Nord-Norge, men det er fremdeles norsk vet du, selv om det høres annerledes ut. Måtte Kelli bli busta nå, syntes synd på Amanda Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er forskjellig land vi prater om Bruno, men kan vel si nok OT nå. Måtte bare kommentere det innlegget KELLI irriterer vettet av meg, støgg er hun også. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 De prater uansett engelsk. Håper også Kelli blir busta nå, men siden Amanda banket på døra istede for å gå rett inn har jeg en dårlig følelse. Lenke til kommentar
mini-mais Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 De prater uansett engelsk. Håper også Kelli blir busta nå, men siden Amanda banket på døra istede for å gå rett inn har jeg en dårlig følelse. JA, hu slipper jo unna alt Ethan og Kelli er jo bare uberteite.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 De snakker nordlansk i Nord-Norge, men det er fremdeles norsk vet du, selv om det høres annerledes ut. Hmmmm... Snakker ikke samene eget språk? Synest det høres litt for rart ut til å gå under kategorien norsk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er jo sånn hjemme også da. Foreldrene går ikke bare inn i rommet ditt uten å banke på, selvom de eier huset. Jo x2! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er jo sånn hjemme også da. Foreldrene går ikke bare inn i rommet ditt uten å banke på, selvom de eier huset. Jo x2! x3 Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Raste har feil, som vanlig. Skjønner ikke at du gidder å kverulere, selv når wiki sier at du har feil. Hehe, for det har ikke du. Du driter deg loddrett ut som vanlig, som i Fifa tråden, United tråden osv. Mer gidder jeg ikke å si. Kan også si at Wiki inneholder drøssevis av feil, siden enkelt personer kan endre artikler der! Men som sagt, det er forskjell på Engelsk språk i AUS, England og Amerika, men det har vel ikke du hørt? Jeeez. Ingen som sier at de snakker samme dialekt, er det? Det er ENGELSK. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva var den skoen? Ikke Mattie sin vel? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tviler på at hun er dau Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 SERR? FORSVINNER HUN FRA SERIEN? Da slutter jeg å se på i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå