Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er dette for en serie? I'm staying away.

Du må begynne å se på :D

Home & Away er sånn at uansett hvilken episode man ser, så skjønenr man hva som foregår. Jeg har sluttet og startet å se på sikkert 3 ganger i løpet av 3-4 år, og hver gang har jeg kommet inn i situasjonen i den første episoden :)

Lenke til kommentar
Raste har feil, som vanlig. Skjønner ikke at du gidder å kverulere, selv når wiki sier at du har feil.

Hehe, for det har ikke du. Du driter deg loddrett ut som vanlig, som i Fifa tråden, United tråden osv. Mer gidder jeg ikke å si.

Kan også si at Wiki inneholder drøssevis av feil, siden enkelt personer kan endre artikler der!

Men som sagt, det er forskjell på Engelsk språk i AUS, England og Amerika, men det har vel ikke du hørt?

Lenke til kommentar
Raste har feil, som vanlig. Skjønner ikke at du gidder å kverulere, selv når wiki sier at du har feil.

Hehe, for det har ikke du. Du driter deg loddrett ut som vanlig, som i Fifa tråden, United tråden osv. Mer gidder jeg ikke å si.

Kan også si at Wiki inneholder drøssevis av feil, siden enkelt personer kan endre artikler der!

Men som sagt, det er forskjell på Engelsk språk i AUS, England og Amerika, men det har vel ikke du hørt?

Jeeez. Ingen som sier at de snakker samme dialekt, er det? Det er ENGELSK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...