Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 litt rart at de ikke ringte tony da, pleier ikke politiet å ringe nærmeste pårørende når noe sånt skjer? Jack fikk beskjed. Uansett var de jo ikke ferdig med arbeidet på stedet, så de kunne vel ikke ringe med en gang. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg synes det så ut som om Jack ikke akkurat tok det så tungt. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg synes det så ut som om Jack ikke akkurat tok det så tungt. han begynte jo å gråte litt når faren kom.. Men idag var det en bra episode selv om det var lett å skjønne tegninga Lenke til kommentar
trudel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det var skikkelig ekkelt når Kit begynte å få anfall, var så skumle rykninger liksom. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg synes det så ut som om Jack ikke akkurat tok det så tungt. Han gråt, hva annet skal han gjøre? Ta selvmord? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bra Tony ikke drepte sjåføren. Ellers hadde han nok havnet i trøbbel. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ligger episoden på YT? Vil se den Fikk ikke sett i går heller. Hvis ikke, referat anyone? Lenke til kommentar
trudel Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ligger episoden på YT? Vil se den Fikk ikke sett i går heller. Hvis ikke, referat anyone? Kunne også tenkt meg et lite referat fra i dag, fikk bare med meg de siste fem minuttene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Familien får vite at Beth har dødd i en bilulykke. Kit vil hjem fra sykehus, fordi hun må arrangere begravelsen til moren. Senere sier hun at hun kun kom hjem, fordi hun ikke ville gråte. Tony drar for å snakke med fyren som var ansvarlig for Beths død, men forlater stedet før han gjør noe dumt. Martha får noen dager fri fra strippeklubben, fordi Beth har dødd. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ligger episoden på YT? Vil se den Fikk ikke sett i går heller. Hvis ikke, referat anyone? vannet til kit går, kim kjører hun til sykehuset men det er skjedd en ulykke på veien så de tar en snarvei. Dekket punkterer og hun føder uti skauen. Alf leiter etter dem og finner dem å kjører de til sykehuset. Tony kommer kjørende seinere å møter på ulykkesplassen og ser jack og så finner han ut at beth har død. Hun kræsja med en trailer. Han forteller det til familien og det blir litt krangling siden kit er så opptatt av å planlegge begravelsen at hun ikke får tid til å gråte. Men hun gråter til slutt da. Tony står og ser på han sjåføren av traileren siden han overlevde og ligger på sykehuset, men tony går før han gjør noe han kommer til å angre på. Og jack stjal narkotikaen fra mappen til martha så tiltalene mot henne forsvant. Episodene ligger ikke på youtube, kun små klipp som du kan se her : Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jules må være et av tidenes styggeste navn. Tar lett Olga-Turid fremfor det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Han er en rar person også. Hva skjer med Drew og Belle egentlig? Noen ganger får de ikke nok av hverandre, mens neste dag vil de ikke se hverandre igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg tror det heter hormoner. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Blir litt trist uten Beth... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg syns livet går ok videre uten henne jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Likte aldri Beth. Så alltid så sur ut :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Blir litt trist uten Beth... Enig, syns henne var en veldig god karakter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Så jævla dårlig skuespill av han som fikk vondt i ryggen. Jules irriterer vettet av meg, elendig karakter og Lily er en gal karakter De gale øyene hennes + stemmen gjør at det sitter i hodet på deg . Noen som vet hvilke ep vi er på? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Så jævla dårlig skuespill av han som fikk vondt i ryggen. Jules irriterer vettet av meg, elendig karakter og Lily er en gal karakter De gale øyene hennes + stemmen gjør at det sitter i hodet på deg . Noen som vet hvilke ep vi er på? /agree 4404 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå