Latias Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Martha er faen meg tragisk... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Martha er faen meg tragisk... Hørt det før liksom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, innlegget var nytt for min del. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, innlegget var nytt for min del. Hehe. Noen som kan gi meg en update på hva som skjedde i dag? Fant ikke episoden på tubern. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, innlegget var nytt for min del. Hehe. Noen som kan gi meg en update på hva som skjedde i dag? Fant ikke episoden på tubern. Huth/Hugh (eller hva han heter) og Rachel blir "venner" igjen. Kit har noen falske alarmer med babyen, men på slutten av episoden skal hun føde. Cam mister noen store investorer pga dopet. Han kjefter på Martha, men de blir sammen igjen senere. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er faen umulig å ikke bli irritert over Martha sin oppførsel! Skal ikke være mulig! Og jeg har på en følelse at Jack kommer til å bli litt eid, men kan hende han slipper unna som "helt"? Lenke til kommentar
trudel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Håper det ordner seg for Jack, mest p.g.a. jeg er lei av alt det der, håper at ingen av episodene denne uka handler om det, men heller om fødselen og Amanda og Beth som snart bør komme hjem o.s.v. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kun H&A fram til onsdag, sant? Mener å huske at de ikke sender det på torsdagen og fredagen i påsken. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Uff, enda en karakter har forlatt H&A Lenke til kommentar
trudel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 : (((( kjipt at det måtte være fra den kosligste familien. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Trist Syntes synd på Tony Lenke til kommentar
trudel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja. Tony har jo aldri gjort noe galt. :/ Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Faen har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Herlig episode. Får 10/10 av meg! Synd det med Beth, ja. Men har jo blitt vant til at hun ikke er der siden hun reiste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Får se reprisen i morgen, og styre under denne tråden, sånn at jeg ikke får det spoilet. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Faen har det med saken å gjøre? Var den rettet mot meg? I såfall synes jeg bare det er kjipt når kjipe ting skjer med snille folk som ikke fortjener det. Hadde vært bedre om det hadde vært Martha som hadde mistet Cam eller noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Faen har det med saken å gjøre? Var den rettet mot meg? I såfall synes jeg bare det er kjipt når kjipe ting skjer med snille folk som ikke fortjener det. Hadde vært bedre om det hadde vært Martha som hadde mistet Cam eller noe. Det må være spenning i serien. Tror ikke det hadde vært så spennende om Cam hadde dødd, for er jo nesten ingen som liker han. Kanskje det hadde vært interessant i 2-3 episoder, før alle hadde glemt det. Er ikke kult at folk som Beth dør da, men det vil påvirke folka i SB som igjen vil si at episodene blir mer spennende. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er helt enig, men jeg må vel få lov til å foretrekke at Beth ikke hadde dødd når jeg liker henne og hennes familie best. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 litt rart at de ikke ringte tony da, pleier ikke politiet å ringe nærmeste pårørende når noe sånt skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå