Latias Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha, hun lille jenta var herlig. :!: Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som vet Lily, eller hva nå hun het kommer til å bli med videre i serien? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Håper ikke det. Hun greier ikke å snakke ordentlig en gang... Lenke til kommentar
trudel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg liker henne. Regner med at hvis hun blir adoptert elr noe av sally så vokser kanskje selvtillitten så blir hun ganske så koslig. Noen som har merket hvor sinnsykt intense øynene hennes er? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror Sally har adoptert nok unger nå. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er blitt sagt her flere ganger, både av meg og av andre, men det må sies igjen: KAN IKKE MARTHA BARE FORLATE SERIEN?! Blir så irritert! Eneste positive med at hun er der, er at vi får høre Alf banne! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha, Martha er latterlig. Først sier hun at hun alltid kommer sammen med feil menn, og noen timer senere er hun sammen med Cam igjen. :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hun forklarte jo hvorfor hun reagerte som hun gjorde da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som kan spoile om Lily blir i serien lenge? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Martha er så sykt lettlurt! Og nå vet jo Cam i tillegg at han ikke skal gjemme sakene i bagen lengre. Jeg blir så irritert! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Omg. De er så dramatiske i home and away ! Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tror det vil bli mer dramatikk med Lily! Martha begynner jeg å bli ordentlig lei. Fikk ikke sett episoden idag! Finnes det noe sted man kan se den? Synd det går så tidlig Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som kan spoile om Lily blir i serien lenge? Nei ikke så veldig lenge, rundt en måned til. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tror det vil bli mer dramatikk med Lily! Martha begynner jeg å bli ordentlig lei. Fikk ikke sett episoden idag! Finnes det noe sted man kan se den? Synd det går så tidlig Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tror det vil bli mer dramatikk med Lily! Martha begynner jeg å bli ordentlig lei. Fikk ikke sett episoden idag! Finnes det noe sted man kan se den? Synd det går så tidlig Takk takk:) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ble Lily slått av kjæresten? Jeg ser for meg at hun er ei dritkjerring som bare lyger. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Je, det virker som, ettersom han var ganske aggresiv mot Cassie i offentlighet, og prøvde å ta Lily med seg hjem ved å holde tak i henne og prøvde å dra henne ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tror nok hun ble slått. Kyle var ganske aggresiv som trudel nevnte. Gleder meg til å se hva som skjer med Belle og Amanda. Amanda fikk en siste sjanse, uten at hun tok vare på den. Synes også litt synd på henne, for Kelli har jo ødelagt livet hennes totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå