Sayid Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Da er vi 3, lei av Tour de France skal gå kver sommar på eit dårleg tidspunkt av døgnet. Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som vet når TdF skal ha hviledag? Da er det jo Home and Away imens Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Ja det er H&A: Mandag 16. Juli og Tirsdag 24. Juli TV2 har bare oppe TV guiden for tre uker fremover. Jeg vet ikke om TdF varer i fire eller tre uker, er det noen som vet det? Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Jippi, da vert det to dager med HAA innimellom TdF varer bare i tre uker, siste dag er søndag 29. juli, så da begynner HAA igjen for fullt Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Ja men da er jeg borte Jeg er hjemme to uker da det ikke er h&A og er borte to uker hvor det er Har sett episodene fram til 4028 så det gjør egentlig ikke så mye, men jeg vil egentlig se dem igjen. Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Regner med at du har sett dem på dataen, så da kan du nå bare se dem på dataen igjen Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Nei, på Svensk TV3 de ligger 5 uker foran oss Endret 11. juli 2007 av Indianafan Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Hmm, litt verre det kanskje, men du kan se dem på YouTube. Noen av di skal ligge der ut Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, jeg får vel bare lese sammendragene for å freshe opp minnet mitt litt når jeg kommer tilbake Nå har vi greid oss i nesten en uke uten H&A bare to uker igjen Det er to episoder inni mellom, men nesten to uker uten H&A igjen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 I dag er det H&A! Helt tilfeldig at jeg så det... Men bare i dag da, såklart... Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 er det bare meg, eller burde leah gjøre noe med barten? Lenke til kommentar
HSK2 Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Neimen har Leah glemt å nappe hår Jeg så det ikke jeg. Jeg likte ikke oppførelsen til Leah på slutten når presten ikke kunne komme, de så jo at de sikkert kunne få noen andre til å steppe inn. Noen ganger så virker det som om hun ikke har lyst til å gifte seg i det hele tatt. Endret 18. juli 2007 av Indianafan Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Syntes det alltid ser ut som hun har bart Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Neimen har Leah glemt å nappe hår Jeg så det ikke jeg. Jeg likte ikke oppførelsen til Leah på slutten når presten ikke kunne komme, de så jo at de sikkert kunne få noen andre til å steppe inn. Noen ganger så virker det som om hun ikke har lyst til å gifte seg i det hele tatt. 9088029[/snapback] Ja, men så var det jo Amanda som ringte da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Amanda kommer til å bli et helvete... Mega bitch. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 jeg har slettet et par innlegg. skal dere først ytre en mening så kom med litt mer nen bare en settning. Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Amanda kommer til å bli et helvete... Mega bitch. 9117031[/snapback] Amanda blir *STOR SPOILER* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor syykt mega bitch, hun blir ilag med Scott, så bestefaren til Scott men bare pga pengene som hun vil ha tak i sammen med samme mann hun e utro med; Josh West. Så blir hun ilag med Drew, eks kjæresten til datteren Belle.Men så mirakuløst nok blir hun snill og forelsker seg i Peter, og de skal gifte seg, men stooore problem kommer i veien. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) ^^ Stor feil der! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Drew er Belle's kjæreste. Hvordan en mor kan gå etter datterens kjæreste er jo helt vanvitting, jeg er sikker på at djevelen har tatt av en stor plass til henne nede i helvette Hun har altså vært sammen med alle Baker guttene, æsj sier jeg bare! Endret 23. juli 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Hmm, ja stemmer det, nå når du sier det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 I morgen starter det endelig igjen hver dag. Blir ikke det samme uten H&A. Mye spennende framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå