vbjornevik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Var det alt som skjedde? Var ute å jobbet på atv'en, og da gikk tiden for fort til at jeg klarte å tenke på H&A. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Får se om jeg finner den på Youtube. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Link da, hadde vært greit å få med seg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Spørsmålet som ble stilt: "Hva skjedde i dag?" Den litt lange versjonen: Martha flyttet ut etter nok en prat med Sally og Brad som endte i krangel. I den nye leiligheten hadde hun innflytningsfest, og Jack kom og sa de hadde fått klager p.g.a. støy. Neste dag var hele kaféen trashet. Cassie fortsetter med hjelpe-telefon-greiene og det virker til å gå strålende. Den litt kortere versjonen: Idioten Martha flyttet ut, og hadde en fest på kvelden. Den korteste versjonen: Martha. Endret 2. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Martha var med, ja da antar jeg at den var ganske frustrerende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Martha var med, ja da antar jeg at den var ganske frustrerende. Ja, faen. Håper hun skjerper seg, eller stikker fra SB for alltid. Er så irriterende. Endret 2. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Diskusjon om e-penis (postcount) er fjernet fra tråden. Hold dere on topic. Rapporter brudd eller uregelmessigheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er ganske unyytig med lang penis om den kun inneholder urin. Håper Martha tar en pause fra serien nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Blir spennende å se om Martha/Cam får straff for det tullet de gjorde med kaféen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 MARTHA!!!!.......oh my god. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hun er så gjennomført tragisk!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Blir så opptrekt her eg sitter at det er nesten utrolig at ei fiktiv dame får meg så forbanna Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå blir sikkert Jack anmeldt for å slå til han apen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå blir sikkert Jack anmeldt for å slå til han apen. Neeh, Cam spiller good guy så. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Neeh, Cam spiller good guy så. Han er direkte kvalm!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jepp, tenkte med en gang at Jack ikke skulle bli anmeldt for det han gjorde. Cam irriterer vettet av meg, nå vil jeg faktisk se bryllupet til AManda snart. Har vært så mye prat i serien om det i det siste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 De sa forrige uke at bryllupet var to uker unna. Spørs hvor lenge to uker er i serien. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 skjer med at alle sier "back off" for tia ? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 1. Er Stacy (bartenderen) transe? 2. Er det bare jeg som er dritlei av Amanda storyen? 3. Martha, vær så snill og flytt!! Er dritlei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå