James Bond Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Og du er den som pleier å ligge 200 episoder bak oss andre. On-T: Er det ikke sånn Cam pleier å være hele tiden? Ikke vær så pisst. Dette er tråd for alle home and away interesserte, uansett om dem er 200 episoder bak.. ELLER blir det omvendt spoiling det? (Typisk om dere finner på noe slikt) Spoiling av ting som har hendt er spoiling i reværrs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, hva faen snakker du om? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, hva faen snakker du om? Jeg snakker om at alle er velkommen til og forkynne Home and Away`s diskusjonstråd. Enten dem ikke er kommet til nåværende budskap, eller ligger bak. Alle kan fortjene en plass selvom dem ligger etter med episodene, men det er demonisk og bare si at "du henger etter 200 episoder!!" Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da vet jeg det også Tror jeg skal ignorere tråden. MÅ bare lese spoilere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, hva faen snakker du om? Jeg snakker om at alle er velkommen til og forkynne Home and Away`s diskusjonstråd. Enten dem ikke er kommet til nåværende budskap, eller ligger bak. Alle kan fortjene en plass selvom dem ligger etter med episodene, men det er demonisk og bare si at "du henger etter 200 episoder!!" Haha, jeg har da aldri sagt at de som ligger 200 episoder bak ikke får komme i tråden. :!: Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, hva faen snakker du om? Jeg snakker om at alle er velkommen til og forkynne Home and Away`s diskusjonstråd. Enten dem ikke er kommet til nåværende budskap, eller ligger bak. Alle kan fortjene en plass selvom dem ligger etter med episodene, men det er demonisk og bare si at "du henger etter 200 episoder!!" Haha, jeg har da aldri sagt at de som ligger 200 episoder bak ikke får komme i tråden. :!: Korrekt. Men du sa halvparten av det innlegget "DU er den som pleier og ligge 200 episoder bak". Dette sa du til en annen bruker. Eneste jeg sa, alle er velkommene uansett om dem ligger foran (spoiler) eller bak fra nåværende punkt. Vanskelig og forstå? dont think so.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette sa du til en annen bruker. Og hva så? Det betyr ikke det at han ikke er velkommen i tråden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Også skrev du noe totalt uforståelig om en revers spoiler!? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hehehehe... Å lese Plizkets innlegg i denne tråden er da mye bedre enn selve H&H Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hehehehe... Å lese Plizkets innlegg i denne tråden er da mye bedre enn selve H&H Og det burde faktisk alle andre her være enig i! Jeg kan gi dere hele Home And Away på 2 minutter, men siden man skjønner mønsteret til serien så alltfor fort er det bedre og bare kommentere rundt det som skjer i episodene vi er på. OG jeg vet at Sam Dør.. det er helt sant! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Så mye krangling det har blitt i tråden. Husker før når det var få brukere og en koselig tone her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Faen, jeg måtte lese spoileren Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva stod det? Hahaha Jeg vil, men vil samtidig ikke! FAEN! I morgen er det ny episode, altså nye muligheter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du leste altså? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du leste altså? Helsike, jeg gjorde det og Stygge Plizket. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du leste altså? Helsike, jeg gjorde det og Stygge Plizket. Pass på språkbruket er du snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå