vbjornevik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Takk Det vil si planen funker? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jepp, men Kelli og Ethan blir tatt senere. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 At jeg aldri klarer å styre nysgjerrigheten min! Den siste hadde jeg ikke trengt å vite Latias, men takk likevell Kommer serien til å gå i vinterferien? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Når? Først må alt dette skje. Kommer serien til å gå i vinterferien? Vinterferien? Den vi hadde forrige uke? H&A går ikke i fellesferiene. Dvs. påske, jul og når det er TdF i sommerferien. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vi har vinterferie nå Sommerferien er bare 117 dager til, for oss i Bergen. Faktisk ganske fet plan Kelli og Ethan har, når man tenker over det. Selv om det er ganske bitchy. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kelli sliter fortsatt med skadene hun fikk under ulykken. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er det lenge siden den ulykken? Jeg har ikke fått med meg den. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 10 år siden. Så det har ikke vært med i serien. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Før Amanda kom til SB vel? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 At jeg aldri klarer å styre nysgjerrigheten min!Den siste hadde jeg ikke trengt å vite Latias, men takk likevell VI ER TO! Kan ikke dere som absolutt skal poste det som skjer, lage en egen tråd eller ta det på PM? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 At jeg aldri klarer å styre nysgjerrigheten min!Den siste hadde jeg ikke trengt å vite Latias, men takk likevell VI ER TO! Kan ikke dere som absolutt skal poste det som skjer, lage en egen tråd eller ta det på PM? Synd for deg, jaktgutt. Er derfor spoiler-funksjonen er på forumet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Skulle vært kode for å åpne spoilerne Endret 27. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Latias, følger du med på serien her "hjemme"? Ser ikke helt poenget med det, hvis du vet hva som kommer til å skje. Du sier at jeg henger 200 episoder bak, men det er vell helst du som "henger" 200 episoder foran. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Folk som ikke klarer å unngå å trykke på spoilers har igrunn godt av å lese det som står der.... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Skulle vært kode for å åpne spoilerne Ja, sånn derre uleselig kode Folk som ikke klarer å unngå å trykke på spoilers har igrunn godt av å lese det som står der.... Aaaauch! Var det en diss? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Latias, følger du med på serien her "hjemme"?Ser ikke helt poenget med det, hvis du vet hva som kommer til å skje. Du sier at jeg henger 200 episoder bak, men det er vell helst du som "henger" 200 episoder foran. Ja, jeg følger med på serien i Norge. Er kun et par ting jeg vet om fremtiden. Ene er dette med Kelli, og det andre er at Beth dør snart . Vet faktisk ikke så mye mer om fremtiden. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den siste har jeg og fått med meg, utrolig nok. Hvilken episode er vi i forhold til andre sendinger? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvilken episode er vi i forhold til andre sendinger? Se her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå