vbjornevik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du er jo den som poster mest off-topic her. Var det noen som så noe mistenkelig i blikket til Cam? Synes det så ut som han hadde noen planer for Martha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og du er den som pleier å ligge 200 episoder bak oss andre. On-T: Er det ikke sånn Cam pleier å være hele tiden? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du er jo den som poster mest off-topic her. Var det noen som så noe mistenkelig i blikket til Cam? Synes det så ut som han hadde noen planer for Martha. Ment til meg eller Latias, om du mener Latias er jeg totalt enig. Så de to siste H&A ep nå i dag tidlig, og de var bra. Digget meg når Lucas dro til Drew. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Selvfølgelig mente jeg Latias. Ja, jeg lo når han slo til Drew. Genialt! Tror dere Belle spiller at hun stoler på søsteren til Amanda, eller har hun faktisk begynt å stole på henne? Endret 26. februar 2009 av vbjornevik Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror dere Belle spiller at hun stoler på Amanda, eller har hun faktisk begynt å stole på henne? Hvorfor skal hun ikke stole på moren sin? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I failed. På søsteren til Amanda, Kelli Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Selv tror jeg at hun har begynt å tro på henne. Før gårsdagens episode stolte hun ikke på Kelli i det hele tatt. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg fikk med meg det. Men det kan jo hende Belle spiller? For at Kelli skal tro at Belle stoler på henne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror Belle har annet å tenke på enn å spille venn med Kelli. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, men det hadde vært litt fett. Har ikke Alf vært borte litt lenge nå ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ca. to uker er da ikke mye? Han er nok tilbake snart. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ja, men det hadde vært litt fett. Har ikke Alf vært borte litt lenge nå ? Litt over en ukes tid. Kan jo være pga private ting i virkeligheten at han er borte. Endret 26. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, han er en kjernekar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha. Ethan og Kelli er gode skuespillere. :!: Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg blir så irritert når jeg ser det lure blikket til Kelli! Får faen lyst å slå henne hver gang! ÅÅÅRH Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå tror jo Amanda at bildene er borte, så nå kan Kelli fortsette på planen sin. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det skjønner jeg ikke helt. Har Ethan tatt sånn 100 kopier av bildene? Vet du forresten hva planen er? Uten om at hun skal ta hevn, og ødelegge for Amanda? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 En del av planen er at Ethan skal ødelegge bryllupet til Amanda og Peter. Når de skal gifte seg, kommer Ethan inn i salen og ber alle om å se under setene sine. Der finner de bilder av han og Amanda den natta de var sammen. Peter klikker og stikker av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå