Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 WoW! Ditt lengste innlegg i år Latias Lenke til kommentar
trudel Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Wow, dårlig dag å gå blipp av H&A. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 WoW! Ditt lengste innlegg i år Latias Og det der var ditt lengste innlegg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 WoW! Ditt lengste innlegg i år Latias Og det der var ditt lengste innlegg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 WoW! Ditt lengste innlegg i år Latias Og det der var ditt lengste innlegg. Et godt eksempel på hva jeg mener. 9/10 av innleggene dine er kun en smiley. On-T: Blir kult å se hva som skjer videre med Amanda. Om hun finner ut av at Kelli har lurt henne, eller om hun fortsatt tror han er et spøkelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 WoW! Ditt lengste innlegg i år Latias Og det der var ditt lengste innlegg. Et godt eksempel på hva jeg mener. 9/10 av innleggene dine er kun en smiley. Det kan du ikke vite, for alle de med bare en smiley er blitt sletta Jaktgutt: Papirkurven ( 248 ) Meg: Papirkurven ( 57 ) On-T: Tror dere Lucas kommer over det, eller skal han hate dem for resten av livet? Selv tror jeg han gjør det samme som Ric. Tilgir nok dem innen kort tid... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Home and Hawaii Vanskelig å synge på diskusjon.no. Hvertfall med alt OffTopicen som er her... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jaktgutt: Papirkurven ( 248 )Meg: Papirkurven ( 57 ) Kan du se det? Hvor? Gå på profil, og så ser du der det står "Mest aktiv i". Trykk på den oransje greia, og der kan du se hvor du hay posta mye. Home and Hawaii Vanskelig å synge på diskusjon.no. Hvertfall med alt OffTopicen som er her... H&H? Du er i feil tråd! :!: Lenke til kommentar
trudel Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper Lucas lar den lide en god stund. De forjener det. Og så håper jeg at Amanda klarer å legge to å to sammen og forstå hva som foregår. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå i mine øyner er du 10x verre til å spamme for tiden enn Kjetil. Han var ille før, men han har skjerpet seg. Du spammer så mye at jeg blir irritert, og gjør dobbelpost gang på gang. Er mange med United-avatar på forumet, så jeg skjønner hvorfor du tror at jeg dobbeltposter gang på gang. Håper Lucas lar den lide en god stund. De forjener det. Og så håper jeg at Amanda klarer å legge to å to sammen og forstå hva som foregår. Nei, Amanda tror for mye på Kelli nå. Tror ikke hun tenker på det engang. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Bump! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Endret 25. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da er det på tide å slutte å "spå". Har noen spørsmål er det bare å sende meg PM. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg elsker å få vite hva som skjer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg elsker å få vite hva som skjer Men det gjør ikke alle. Er derfor man kan skjule det man har skrevet i spoilers. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Reaksjoner på moderering er fjernet fra tråden. Forøvrig er det lurt å lese innlegget man siterer, der står det noe rimelig rett fram om å sende PM dersom man har kommentarer . Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg elsker å få vite hva som skjer Men det gjør ikke alle. Er derfor man kan skjule det man har skrevet i spoilers. Eller bare la være å poste. Jeg klarer ikke bla forbi en spoiler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da splitter vi gjengen til en spoilerfri, og en vanlig H&A-tråd. Da får jo alle flere poster også Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nei, vi skal ikke ha noe ny tråd i denne gården. Vi har hatt denne i et par år som vi skal forsette med. VI MÅ BARE HUSKE Å SETTE TING I SPOILER OSV!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvem er vi? Er jo bare Plizket-fyren som gjør det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå