Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Du har absolutt ikke et grunnlag for å være spydig Plizket. Det har du lenge igjen for å bevise når det er snakk om spoilers og deg.

Jeg skjønnte ikke den der engang :dontgetit:

Jeg er spydig? Ok, la oss si jeg er litt av det, MEN det er fordi han TomHel mener jeg spoiler når jeg forteller min mening eller en teori om hva jeg tror kommer til og skje.

Tro meg, jeg bruker spoiler selvfølgelig når jeg vet det er noe jeg vet kan spoile for tråden.

Da er det litt fristende og ta igjen på den det gjelder når man ikke mente noe vondt, og ikke skjønner hva man gjorde feil :)

Ellers tror jeg nesten han og noen av dere prøver og få meg hissig :!:

(Sånn at jeg kan bli banna og ikke bli sett mer i denne tråden faktisk!) hehe :w00t:

Jeg sa jo at folk kunne forandre seg, og nå vil jeg ha deg banna :ermm: Greit, bare vær sånn du!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker også Belle, men syns hun fortjener all dritte Lucas gir velger å gi henne! Håper egentlig at Martha kommer krypende tilbake og unnskylder for oppførselen og alt hun sa til Sally i dag, og at Sally driter i hva hun har å si, og kaster henne på dør.

Lenke til kommentar
Du har absolutt ikke et grunnlag for å være spydig Plizket. Det har du lenge igjen for å bevise når det er snakk om spoilers og deg.

Jeg skjønnte ikke den der engang :dontgetit:

Jeg er spydig? Ok, la oss si jeg er litt av det, MEN det er fordi han TomHel mener jeg spoiler når jeg forteller min mening eller en teori om hva jeg tror kommer til og skje.

Tro meg, jeg bruker spoiler selvfølgelig når jeg vet det er noe jeg vet kan spoile for tråden.

Da er det litt fristende og ta igjen på den det gjelder når man ikke mente noe vondt, og ikke skjønner hva man gjorde feil :)

Ellers tror jeg nesten han og noen av dere prøver og få meg hissig :!:

(Sånn at jeg kan bli banna og ikke bli sett mer i denne tråden faktisk!) hehe :w00t:

Jeg sa jo at folk kunne forandre seg, og nå vil jeg ha deg banna :ermm: Greit, bare vær sånn du!

Hold deg til tema Tomhel. Jeg utga en teori om plan som alltid går i vasken siden Home and away er slik, og du snur alle rakettene og kaller meg det ene etter det andre og mener at jeg spoiler allt og du sier selv at du vill ha meg banna..

Tror du virkelig at jeg sitter her for og spoile for andre? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du sa jo nettopp her en dag at Kelli kom til å bli eid av Belle.

"Kelle kommer til å bli eid av Belle" Det oser ikke akkurat konspirasjonsteori ut av setningen, nei?

Du sa jo nettopp her en dag at Kelli kom til å bli eid av Belle.

"Kelle kommer til å bli eid av Belle" Det oser ikke akkurat konspirasjonsteori ut av setningen, nei?

Lenke til kommentar
Eg ser heller ikke poenget med å lese/se alt som kommer til å skje i H&H (Oh yeaH) på nettet for så å komme inn her og presentere det som "din teori". Selv om folk her ser på serien er ikke alle idioter og gjennomskuer slike ting.

Og enda viktigere: Vi vil ikke gjennomskue det.

Lenke til kommentar
Noen som gidder å gi meg et kort handlingsreferat om hva som skjedde i dag?

Belle prøver å snakke til Lucas, men han gidder ikke å høre. Senere går Belle hjem til Lucas for å snakke til han, men han er ikke hjemme. Jack sier at hun kan bli og vente på Lucas. Mens hun venter, finner hun en fortelling som er skrevet av Lucas. Den fortellingen minner henne om forholdet mellom henne og Lucas, og hun begynner å grine. Senere kommer Lucas inn, og klikker fordi hun leser hans personlige ting. Belle går hjem og Kelli lurer på hvorfor hun gråter. Hun snakker med Kelli om alt som er skjedd. Senere på kaféen klikker Lucas på Drew, før han stikker av. Han drar hjem og pakker klær og saker i en ryggsekk. Før han skal rømme, går han til Belle for å gi henne $50 for det ødelagte kameraet. Belle lurer på hvor han skal, før hun finner ut at han skal rømme. Lucas rømmer fra SB, men blir senere funnet av Kelli. Hun overtaler han og han blir med tilbake til SB. I mens er Amanda på politistasjonen, og venter på Peter. Der ser hun også at den "døde" Ethan er. Hun er helt forskrekket, og lurer på hvordan han kom tilbake. Han svarte med at han skal ta hevn på Amanda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...